Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||
Typ: | Karosa B 741.1914
Karosa B 741 CNG (od 2002) | ||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||
Výrobné číslo: | 0496 | ||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 61-20
BA-087HB | ||||||||||||||
Rok výroby: | 1992 | ||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 30.12.1992 | ||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | september 2010 | ||||||||||||||
Vyradenie: | 28.2.2012 | ||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 2 483 250 Kčs | ||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Jurajov dvor (od 2002) | ||||||||||||||
Domovská linka: | 61, 74 (ako 2613) | ||||||||||||||
Reklamy: | SPP (Drak)
SPP (žltá verzia) | ||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia v Zlineri a prestavanie na pohon zemným plynom v SPP (2002) | ||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2002) BUSE BS 120 (od 2002) | ||||||||||||||
Iné údaje: | Od 9/2010 do ? preradený medzi vozidlá autoškoly (ako výcvikové vozidlo však nebolo využívané). | ||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|