Evidenčné číslo: | 2215 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 741.1908 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 0322 | ||||||||||||||||||||
VIN: | TMKK11908MM000322 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-27
BA-137HB (2002 - 12/2003, iba papierovo) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 3.1.1992 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 2001 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 1.6.2003 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 1 925 000 Kčs | ||||||||||||||||||||
Odpredaj: | Rošero (jeseň 2003, pravdepodobne iba "papiere") - SAD Nitra kúpila v 12/2003 z Rošera zgenerálkované vozidlo s "papiermi" z #2215. | ||||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 115 po dodaní | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Voz kompletne vyhorel koncom roku 2001 a až do roku 2003 bol odstavený v "ohrade".
ŠPZ BAB 39-27 (neskôr zmenená na BA-137HB) boli v rokoch 2001 - 2002 "požičané" na voz #1205, ktorý bol prečíslovaný na 2215/II. Ten však neskôr počas modernizácie (na voz #2609) dostal starú ŠPZ z vozidla #1306. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|