Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 741.1908
Karosa B 741 CNG | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 0318 | ||||||||||||||||||||
VIN: | TMKK11908MM000318 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 38-07
BAB 39-27 BA-137HB BAB 61-31 (počas plynofikácie) BA-298HI | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 6.12.1991 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 6.6.2011 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | jún 2011 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 1 925 000 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Jurajov dvor (od 10/2001) | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 55 (ako 1205) po dodaní
34/1 (ako 2215) 61, 74 (ako 2609) | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | SPP (Drak) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | GO a modernizácia v Zlineri a prestavanie na pohon zemným plynom v SPP (2002) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2002) BUSE BS 120 (od 2002) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Autobusu praskol rám, a tak sa zmodernizoval a splynofikoval.
ŠPZ BAB 39-27, neskôr BA-137HB, mal po prečíslovaní na #2215 Počas modernizácie a plynofikácie mal ŠPZ BAB 61-31 (z voza #1306) | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|