Evidenčné číslo: | 1201 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa C 744.24 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 0018 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 86-03
BA-190FX | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1989 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 9.3.1989 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 23.3.2005 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 22.9.2010 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | 2.12.2010–3.12.2010 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 871 000 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 116
101 (špička) 121 122 21 191 | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | GO (1997) - pôvodný modro-biely náter bol pri GO nahradený bielo-červeným podľa vzoru Ikarusov 435. | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozidlo po odstavení z premávky dlhodobo chátralo vo vozovni Jurajov dvor.
Autobus bol v júni 2006 po dodaní nových vozidiel Solaris Urbino 15 CNG už len administratívne prečíslovaný na #201. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|