VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7733

Evidenčné čísla:
  1. 733    1982 – 1983
  2. 7733    od 1983
Typ: T3/VI.SU (1982 - 1996)
T3M (od 1997)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 172141
Rok výroby: 1982
Sprevádzkovanie: apríl 1983
Nadobúdacia cena: 606 563 Kčs
Depo: Jurajov dvor (1982 - 1996)
Krasňany (1997 - 4.10.2023)
Jurajov dvor (od 4.10.2023)
Súprava s vozidlom: 733+734 (1982 - 1983)
7733+7734 (od 1983)
Reklamy: Tatran - Bednár - bočné nálepky (21.8.1990 - 21.8.1991)

Golden American 25

Lavazza (5/2008 - 3/2009)

Groupama poisťovňa (3/2009 - 1/2010)
Nehody: Nehoda s kamiónom na Račianskej ulici (7.5.2024)
Rekonštrukcie a úpravy: Modernizácia na typ T3M - vozeň dostal tyristorovú výzbroj TV1 z vyradených vozňov T3M (1996 - 1997)

Informačný systém BUSE (7/2003)

Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5/2005)

Rekonštrukcia vykurovania salónu pre cestujúcich (2011)

Dosadenie textilných podsedákov na sedadlá

Montáž interiérového kamerového systému - 1 kamera/vozeň (2022)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 7/2003)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 7/2003)
BUSE BS 200 (od 2005)
Posledné záznamy o vypravení:
7.5.2024 7/2
7/6
6.5.2024 7/14
7/1
3.5.2024 7/8
7/4
2.5.2024 7/2
7/14
30.4.2024 7/10
29.4.2024 7/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ma178rek #52:
Vozidlo už má opravené laminátové čelo.
Ako to vyzerá s opravou???
Reakcia na: Viko #48:
A? Vozy dennej premávky sa tak či tak ničia v každom počasí, niekedy aj 20 hodín v premávke. Tých pár hodín pod strechou ich nezachráni. A ako píšem, tých historičákov by tak či tak bol dosť malý počet, väčšina vozovne bude prístupná prevádzkovým vozom. Ak je to tak veľký problém, striedať tie vozy čo tam parkujú. Takto sa to robí v skoro každom podniku na celom svete kde nemajú 100% vnutorné parkovanie.

Teraz si predstav v akom stave je bežný voz po ukončení premávky, a v akom stave je po 20 rokoch hnitia pod holým nebom. Ak tu vyplakávame že nemôžeme teraz opravovať historičáky kvôli peniazom, tak je asi logické aby sme situáciu zabezpečili tak, aby sme museli čo najmenej do ich opravy investovať, nie? Alebo to konečne vzdať a všetký historický majetok previesť na odlišnú, neziskovú dcérsku spoločnosť ktorá môže riešiť len historiu a nemúsi sa zaobchádzať s denno-denným bullshitom DPB.
Reakcia na: Solider #46:
Dakujem za info.
Reakcia na: Andrej #45:
Aha, čiže do novej suchej haly v Krasňanoch dáme potenciálne historičáky, zatiaľ čo vozy dennej premávky budú moknúť rozhodené po juráckych koľajach?
Reakcia na: Solider #46:
Jurák sa bude hádam robiť na etapy. Nacpať celú výpravu do Krasňan a obratísk je šialené.
Reakcia na: Andrej #45:
Za cenu toho, že 9 električiek nocuje v Rači a obojsmerné vozy vychádzajú z koľajiska ÚD. Keď sa poupratuje, odtiahnu sa vozy z koprivy, kačice sa zošrotujú, otvoria Krasňany aj Petržalka, tak miesta už bude dosť. Len potom, ak budú peniaze, sa začne modernizácia Juráku, a problém kam s vozmi bude znova aktuálny.
Reakcia na: upravovač fotiek #44:
A aká je súčasná kapacita oboch vozovní? Ak Jurák je schopný zhltnúť celú flotilu z Krasňan + 30 nových NP vozov, tak si neviem predstaviť ako po reko by mal byť problém s miestom pre 6-7 historických električiek.
Reakcia na: Solider #42:
To neviem. Ale ani vonku nie je priestor nafukovací.
Reakcia na: Viko #36:
Ako vieš, že by nebol? V Košiciach a Brne sú žehličky nespoľahlivé a nebezpečné? To je ako keby sa urobila 14 Tr 10/6 s imitovaným vzhľadom 01 a „nespievala“ by.
Reakcia na: upravovač fotiek #35:
A keby bolo sólo, tak by sa zmestilo niekam dnu?
Reakcia na: Andrej #40:
Čím viac o problematike vieš, tým viac si uvedomuješ aké je to náročné. Najmä pri prístupe súčasného vedenia mesta. Navyše sa musíš pohybovať v rámci istých predpisov pri čerpaní fondov.
Reakcia na: upravovač fotiek #39:
To čo za bordel majú v DPB, že ľudia ktorí vedia že o chvíľu budeme mať priveľa historických vozidiel nedokážu sa spojiť s ľuďmi ktorí pracujú na obnove vozovní aby sa vybudovali 2 extre koľajnice vo vozovni? To by mohli vyriešiť v pohode aj škôlkari.
Reakcia na: Andrej #38:
Obávam sa, že to problém bude.
Reakcia na: upravovač fotiek #35:
Ak sa raz dočkáme zastrešenia vozovne JD, tak by to nemal byť až taký problem, či? Teda, pokiaľ niekto nad tým aj rozmýšľa, lebo príležitosť bola aj pri prestavbe Krasňan a z toho ništ. Ak sa postaví poriadna vozovňa, nedalo by sa vybudovať aj extra koľaj alebo dve vedľa súčasnej stojanky? To by bohato stačilo, myslím si.
Reakcia na: Solider #32:
Myslel som len z estetického pohladu. Očakavám že historická T6 bude pod podlahou v stave po ukončení premávky.

Ináč, ten pôvodny zvuk znel niečo ako prazšká 8601?
Reakcia na: Solider #32:
Nerobili sa úpravy výzbroje náhodou kvôli funkčnosti? Načo by nám bol historičák, ktorý autentický bzučí, ale nie je schopný spoľahlivej a bezpečnej jazdy?
Reakcia na: Solider #33:
Nie je miesto. To je ten problém. Súpravu by sme chceli všetci, ale kam ju postaviť? Von?
Reakcia na: Solider #32:
Však sú odložené aj "televízory" a iné diely, aby sa dala T6A5 7911+7912 spraviť do stavu z roku 1991.