Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Ganz | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1910–1911 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1911 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Prístavná (dnes Pribinova)
Krasňany | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | súprava s motorovými vozňami #51 až 54 (1911 - 1925/1926) | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Nehoda z hasičským vozidlom na rohu Ružovej (Jesenského) ul. a Štúrovej ul. (24.12.1927) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia na motorový vozeň, výzbroj s motormi Siemens D 612 (1926) - po rekonštrukcii bol prečíslovaný na #104.
Postavenie repliky motorového vozňa #104 na podvozku vyradeného historického vozňa #44 (1996 - 1998, novopostavený vozeň bol prvýkrát predstavený na otvorení zrekonštruovanej koľajovej križovatky na Kamennom námestí 31.7.1998) Zmena červeno-bieleho náteru na historicky vernejší zeleno-sivý (leto 2015) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Motorový vozeň #104 bol vyradený v roku 1940 a nahradený päťokeňákom rovnakého čísla (neskôr #34).
V roku 1948 bol údajne na podvozku pôvodného vozňa #104 (mohlo však ísť aj o vozeň iného čísla) postavený päťokenný motorový vozeň #44, ktorý sa neskôr zachoval ako historický, ale v roku 1995 sa jeho skriňa neopraviteľne poškodila. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|