Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||
Typ: | T3/V.CS | ||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||
Výrobné číslo: | 164677 | ||||||||||||||
Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1976 | ||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | február 2016 | ||||||||||||||
Vyradenie: | 1.2.2017 | ||||||||||||||
Odpredaj: | A-Z Lokomat, s.r.o. (12/2016, odvoz 21.3.2017) | ||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor | ||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 228+229 (1980 - 1983)
7705+7706 (1983 - ?) 7719+7721 (od 6/2014) | ||||||||||||||
Nehody: | Čelná zrážka s #7079/II na Floriánskom námestí (4.12.1996) | ||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia (2012 - 2013) - vozidlo bolo vybavené aj statickým meničom SMTK 6,3Q. | ||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 2013) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2013) BUSE BS 200 (od 2013) | ||||||||||||||
Iné údaje: | Voz v roku 1996 dostal ružový lak, ktorý bol namiešaný nedopatrením v ústredných dielňach. Lak bol prestriekaný až v marci 1999.
Oficiálne vyradený v roku 2007, neskôr používaný ako posunovací vozeň vo Vozovni Jurajov dvor. Vozeň bol použitý na nakrúcanie dokumentu o havárii košickej električky. Po vyradení poslúžil ako náhrada vozňa #7719, ktorý bol v zlom technickom stave (rekonštrukcia 2012 - 2013). V závere roku 2016 mal na karosérii nalepené čísla 7726. | ||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|