Evidenčné čísla: |
| ||
Typ: | T3/III.CS (1966 - 1978)
T3M (od 1978) | ||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||
Výrobné číslo: | 155778 | ||
Rok výroby: | 1965 | ||
Sprevádzkovanie: | 1966 | ||
Odstavenie z premávky: | 1991 (?) | ||
Vyradenie: | 1994 | ||
Depo: | Jurajov dvor | ||
Súprava s vozidlom: | 602+601 (1980 - 1983)
7602+7601 (1983 - 1991) | ||
Reklamy: | Strešné reklamné panely | ||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3M v DP mesta Brna (prvý rekonštruovaný vozeň) - výzbroj TV1 (1978). Počas modernizácie v DP mesta Brna bola jeho strešná časť nalakovaná podľa brnianskych zvyklostí a ešte pred transportom do Bratislavy bola prelakovaná do typickej bratislavskej schémy. | ||
Iné údaje: | Po modernizácii nebol vybavený zásuvkami pre viacčlenné riadenie. Pri spájaní električiek T3M do súprav bol zaradený za vozeň #602 do súpravy #602+601, pretože bolo jednoduchšie zriadiť zásuvku na prednom čele, než ťahať káble cez celý vozeň k zadnému čelu.
Pred vyradením slúžil ako posunovací vozeň vo vozovni Jurajov dvor Jeho poslednou jazdou bol skúšobný výjazd z vozovne Jurajov dvor - cestou späť na Trnavskom mýte jeho skorodovaná karoséria klesla o niekoľko centimetrov, čím bol definitívne spečatený osud prvého tyristorového vozňa v Bratislave | ||
Posledné záznamy o vypravení: |
|