http://vtedy.tasr.sk/zoom/291094/view?page=1&p=separate&view=14,0,704,564 rok 1994, #38 ako nositeľka Kresánkovej agitky...
Evidenčné číslo: | 38 | ||||||||||||||||||||
Typ: | DPMB #38 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Dopravný podnik mesta Bratislavy | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1959 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1959 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 191 897 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova
Jurajov dvor TM Brno Jurajov dvor Krasňany | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | súprava s vozňom SGP | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia na historické vozidlo (1989 - 1991) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Bol postavený ako náhrada za vozeň BMEŽ #38, ktorý sa zrazil s vlakom.
Po vyradení z osobnej prevádzky preradený v roku 1973 medzi výcvikové vozidlá. Po skončení prevádzky dvojnápravových vozňov bol 7.3.1975 odovzdaný do Technického múzea v Brne, kde do roku 1989 značne schátral a preto bol zo zbierok múzea vyradený a ponúknutý späť do Bratislavy. Po jeho návrate do bratislavského dopravného podniku prebehla jeho rekonštrukcia na historické vozidlo. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|