Evidenčné číslo: | 2 | ||||||||||
Typ: | Praga NO | ||||||||||
Výrobca: | Českomoravská Kolben a. s., Automobilové oddelenie Praga, Praha; Wichterle-Kovařík, Prostějov | ||||||||||
Výrobné číslo: | 11389 | ||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | P.III-802 (do 2/1929)
P.IX-2 (3/1929 - 1932) S-4702 (1932 - 1947) S-BM-4702 (od 3.1.1947) | ||||||||||
Rok výroby: | 1927 | ||||||||||
Sprevádzkovanie: | 10.5.1927 | ||||||||||
Vyradenie: | 1941 | ||||||||||
Depo: | Bosákova ulica (dnes Pribinova) | ||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Prestavba na pravostrannú premávku (1938 - 1939)
Autobus bol po vyradení prestavaný na nákladný automobil (valník) a slúžil napr. pri rekonštrukcii električkovej trate na Kamennom námestí ešte aj v roku 1951. V roku 1952 bol jedným zo štyroch nákladných áut, ktoré DOZÁB navrhol na prestavbu na pohon drevoplynom. | ||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|