Route | Vehicles | Note |
---|---|---|
2 | 7124/2, 7111/3, 7763+7764/9 | |
3 | 7132/10, 7901+7902/11, 7751+7752/12, 7957+7958/13, 7789+7790/14, 7799+7800/16 | |
4 | 7817+7818/1, 7775+7776/2, 7755+7756/3, 7765+7766/4, 7779+7780/5, 7813+7814/6, 7777+7778/7, 7841+7842/8, 7829+7830/9, 7759+7760/10, 7821+7822/11, 7793+7794/12, 7737+7738/13, 7745+7746/14, 7735+7736/15, 7727+7728/16, 7831+7832/16a, 7809+7810/17, 7717+7718/18 | 4/9-7829+7830 po 17. h. dočasne vypadol, neskôr ho nahradil ZV 7761+7762 4/16-7727+7728 okolo 19.20 h. vypadol, neskôr sa napojila súprava 7831+7832 |
5 | 7953+7954/1, 7929+7930/2, 7921+7922/3, 7919+7920/4, 7935+7936/5, 7933+7934/6, 7946+7945/7, 7925+7926/8, 7729+7726/9, 7911+7912/10, 7837+7838/11, 7909+7910/12, 7905+7906/13, 7119/13a, 7939+7940/13b, 7923+7924/14, 7904+7903/15, 7947+7948/16, 7127/16a, 7835+7836/16b, 7602+7610/17, 7733+7734/18 | 5/13-7905+7906 po 14.30 h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 7119 a napokon sa napojila súprava 7939+7940 5/16-7947+7948 po 17. h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 7127 a napokon sa napojila súprava 7835+7836 |
6 | 7117/1, 7103/3, 7108/5 | |
7 | 7112/2 | |
9 | 7825+7826/1, 7719/1a, 7739+7740/1b, 7722+7721/2, 7703+7706/3, 7769+7770/4, 7831+7832/5, 7807+7808/6, 7805+7806/7, 7741+7742/8, 7823+7824/9, 7757+7758/10, 7819+7820/11, 7773+7774/12 | 9/1-7825+7826 po 14. h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 7719 a napokon sa napojila súprava 7739+7740 |
20 | 3404/1, 3419/2, 3426/3, 3437/4, 3421/5, 3432/6, 3414/12, 3434/13, 2847/13a, 3420/16, 3402/18 | 20/13-3434 okolo 21. h. vypadol, neskôr ho až do konca služby nahradil ZV 2847 |
21 | 1830/1 | |
22 | 3404/1, 3419/2, 3426/3, 3432/6, 3429/11, 3414/12, 3427/13, 3516/13a, 3434/13b, 3516/14a, 3521/14b, 3428/15, 3430/15a, 3420/16, 3402/17, 3402/18 | 22/13-3427 od 11.32 h. (Bory-rázcestie -> NOÚ) nepremával pre poruchu vozidla, neskôr ho nahradil ZV 3516, napokon sa napojil autobus 3434. 22/14 - z dôvodu nedostatku vodičov, celý ranný diel služby vykonalo ZV 3516. Poobednej špičke vypravené vozidlo 3521. 22/15-3428 autobus bol pravdepodobne operatívne stiahnutý na hradenie linky 23/3, preto ho neskôr až do konca ranného dielu služby nahradil ZV 3430 |
23 | 3408/1, 3501/2, 3526/2a, 3511/3, 3428/3a, 3413/4, 1857/7 | 23/2-3501 v ranných hodinách vypadol pre poruchu vozidla (sedadlo vodiča), neskôr ho až do konca ranného dielu služby nahradil autobus 3526, ktorý bol operatívne stiahnutý na hradenie z linky 30, do popoludňajšieho dielu služby sa pôvodný autobus na linku vrátil 23/3-3511 v ranných hodinách vypadol pre poruchu vozidla (neskôr bol odtiahnutý do vozovne), neskôr ho až do konca služby nahradil autobus 3428, ktorý bol operatívne stiahnutý z linky 22/15 |
26 | 1857/7 | |
27 | 1907/1 | |
29 | 3305/1 | |
30 | 3547/1, 3412/2, 3416/3, 3541/4, 3548/4a | 30/4-3541 okolo 15.45 h. vypadol pre poruchu vozidla (neskôr bol odtiahnutý do vozovne), neskôr ho napokon nahradil autobus 3548 |
31 | 2859/2, 1858/3 | |
32 | 2123/7 | |
33 | 6639/3, 6704/3a | 33/3-6639 popoludní vymenený za 6704 |
34 | 1603/1, 1848/2, 1834/3, 2843/4, 2861/5, 1833/6, 2847/6a, 1836/7, 2866/8 | 34/6-1833 okolo 18.10 h. vypadol, od 18.40 h. (Pri kríži) ho až do konca služby nahradil ZV 2847 |
37 | 2125/4, 1103/6, 2114/11 | |
39 | 2859/2, 1858/3 | |
41 | 3544/1 | |
43 | 3546/1 | |
44 | 1909/1 | |
50 | 2339/1, 2336/3, 2334/5, 2338/9 | |
59 | 2212/1, 4850/7a | 59/7 - autobus 4850 bol na linku nasadený až do popoludňajšieho dielu služby |
63 | 1605/3, 2852/3b, 2857/6 | 63/3 - 1605 vypadol po 9h kvôli poruche motora, neskôr sa napojil 2852 |
68 | 4907/1a, 4929/2, 4918/3, 4941/4, 4938/5, 4940/6, 4926/7, 4939/8, 4911/9, 4936/10, 4935/11, 4907/12, 1815/13, 4912/14 | 68/1 - autobus 4907 sa na linku napojil ako náhrada až v priebehu dňa |
70 | 2850/1, 1851/2, 1840/3, 1838/4, 2856/5, 2863/6, 2858/7, 1827/8 | |
74 | 2640/4 | |
80 | 4120/4, 4107/10 | |
82 | 1904/2 | |
83 | 4922/1, 4916/2, 4913/3, 4903/4, 4927/5, 4908/6, 4937/7, 4901/8, 4904/9, 4915/10, 4902/11, 4931/12, 4906/13 | |
84 | 1854/1, 4866/4, 2812/5, 4879/6, 1617/6a, 4837/7, 2820/8 | 84/6-4879 pravdepodobne z dôvodu nedostatku premávky schopných autobusov minimálne časť popoludňajšieho dielu služby odjazdilo ZV 1617 |
92 | 4855/1, 4830/2, 4815/3, 4869/4, 4832/5, 4871/6, 4879/6a, 4223/7 | 92/6-4871 do popoludňajšieho dielu služby bol vymenený za autobus 4879 |
93 | 4917/1, 4905/2, 4229/3, 4236/4, 4824/5, 4228/6, 4878/7, 4873/8, 4823/9, 4876/12, 2865/15 | |
94 | 4231/1, 4226/2, 4238/3, 4874/4, 2814/5, 4875/6, 4230/7, 4831/7a, nevypravený/8, 4821/9, 2814/11, 4831/12 | 94/8 - z dôvodu nedostatku premávky schopných autobusov minimálne časť popoludňajšieho dielu služby nebola vypravená |
95 | 2819/1, 4227/2, 4239/3, 4233/4, 4235/5, 4232/6, 4221/7, 4224/8, 4234/9, 4849/10, 1810/11, 2813/12, 4931/13, 4237/14 | |
96 | 1205/1, 1220/2, 1610/3, 1201/4, 1222/5, 1221/6 | |
98 | 4920/1, 4919/2, 4923/3, 4934/4, 4910/5, 4930/6, 4909/7, 4928/8, 4914/9, 4924/10, 4932/12, 1855/13, 1826/14 | |
99 | 4002/1, 4001/2, 4009/3, 4113/4, 2818/5, 4010/6, 4115/7, 4131/8, 4127/9, 4107/10, 4117/12, 4123/13 | 99/7-4115 okolo 11.45 h. vypadol (odstavený na zastávke Romanova) |
139 | 3524/1 | |
184 | 2825/1, 2828/2, 4230/2a, 4240/2b | 184/2-2828 okolo 13. h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 4230 a napokon sa napojil autobus 4240 |
192 | 4222/1, 3505/2, 4006/3, 4105/4 | |
201 | 6623/2, 6602/11, 6640/12 | |
202 | 2637/2, 2633/3, 1618/9, 6637/12 | |
203 | 6268/1, 6307/2, 6252/3, 6222/4, 6304/5 | |
204 | 6252/1, 6269/2 | |
206 | 6280/1 | |
207 | 6266/4 | |
208 | 6610/1, 6617/2, 6635/3, 6620/4, 6618/5, 6285/6, 6277/8, 6314/9, 6238/10, 6626/11 | |
209 | 6229/5 | |
212 | 6311/5 | |
901 | 3303/1 | |
Autoškola | 6639 | |
EZV | 7761+7762/1, 7719/2, 7127/3, 7119/5 | |
N34 | 2813/11 | |
X31 | 2825/1, 2828/2, 4230/2a, 4240/2b | X31/2-2828 - pozri poznámky k linke 184/2 |
ZV Petržalka | 4230/14 | ZV/11, /12, /13 - z dôvodu nedostatku premávky schopných autobusov minimálne ráno a predpoludním neboli vypravené |
ZV Trnávka | 3434/1, 2847/3, 3516/4, 3430/5 | ZV/1 - 3434 po 14.h. vypravené na linku 22/13 pre nedostatok premávky schopných autobusov. |
Školský spoj | 1033/2, 1031/4, 1032/5, 1033/8, 4869/12 |
Route | Number of listed vehicle-duties | Absent vehicle-duties | Share of absent vehicle-duties |
---|---|---|---|
94 | 3 | 1 | 33 % |