Fleet numbers:
  1. 67
  2. 6207    from 1983
Type: Škoda 14 Tr 01
Builder: Škoda, Ostrov
Serial number: 08394
Manufactured: 1982
In service: 1.12.1982
Depot: Hroboňova
Krasňany (depozitár HV)
Trnávka
Information system: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 12/2005)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005)
Additional information: historic vehicle
Other data: Po vyradení z prevádzky v roku 2009 bolo vozidlo zachované do zbierky historických vozidiel DPB. V súčasnosti čaká na rekonštrukciu do pôvodného stavu.
Last records of service:
23 Sep 2009 212/3
14 Sep 2009 212/4
17 Jul 2009 207/7
21 Mar 2009 204
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: SixSixTrooper #44:
Líza = 6207
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: SixSixTrooper #43:
To s tým nemá nič spoločné, Kremienok chce originál Oerlikon výzbroj
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: trolejbus6207 #42:
Uvidíme, ešte sa môže stať že EU upravý legislatívu a bude môcť DPB brať eurofondy na Historičáky. Líza je ???
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: trolejbus6207 #41:
Tak bohužial stihla medzitým kúpiť Schadewerke Cegelec. Ale dnes už sa dá aj od čínanov výzbroj kúpiť. Akurát bude Tranzistorová a nie stykačová.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: SixSixTrooper #34:
Líza by sa mala rekonštruovať dodávateľsky (aspoň ja mám takéto info), pri dnešnej realite asi mokrý sen...
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: SixSixTrooper #40:
Podľa môjho zdroja výzbroj do Oerlikonu narazila na neprekonateľnú prekážku - a to neochota výrobcu poskytnúť dokumentáciu
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: upravovač fotiek #38:
Ešte spomínal že medzitým by sa mohla doplniť výzbroj do Oerlikonu ale to je asi už dosť scifi.
Reply on: Elektricka #33:
Nie je hento náhodou už Trnávka?
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: SixSixTrooper #37:
Ďakujem. Snáď to tak bude.
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: upravovač fotiek #36:
Manažér / Výpravca Hroboňovej. Extrémne inteligentný a rozumný človek.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: SixSixTrooper #34:
Zdroj tej informácie?
Reply on: SixSixTrooper #34:
Pri tempe ako ide 6617 to môže byť ďalších 20 rokov 💀
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: Elektricka #33:
Od začiatku rekonštrukcie Vozovne Krasňany sa bohužial na Hroboňovú nezmestí. Po rekonštrukcií vozovne sa vráti a podrobí rekonštrukcií hneď po #6617
6207 chátra pod holým nebom v Jurajovom dvore
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Trolejbus123 #31:
Čaká na rekonštrukcia na historičák.
Vie niekto niečo čo je teraz s timto trolejbusom❓️ Po tolkych rokoch
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: IBBI #29:
Ja s tým nemám najmenší problém, odjazdil som s ňou dosť poobedných židákov na 212/8 😁
Reply on: trolejbus6207 #28:
Sranda. Tak to bys me si ju mali vazit.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: IBBI #26:
Výrobné číslo 6207-ky je 8394, kaunasská 335-ka (explzeňská 358-čka) má v.č. 8476
Reply on: IBBI #26:
Nič nezačínam motať. Áno, je novšia.