Fleet numbers:
  1. 349    1974 – 1983
  2. 7040    1983 – 1997
  3. 7102    from 1998 (Administratívne ex #7061)
Type: K2 (1974 - 1998)
K2S (od 1998)
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 162169
Manufactured: 1974
In service: July 1975
Out of service: November 2023
Withdrawn: 2023
Scrapped: April 2024
Acquisition price: 669 025 Kčs (modernizácia na typ K2S: 7 804 949 Sk)
Sale: Slezská dopravní a strojní, s.r.o., Horní Životice, ČR (2/2024; odpredaj za cenu 2000 €; po rozobratí odvezená 2.4.2024 na šrotovisko)
Depot: Krasňany
Ads: Mesto Bratislava (2/2006 - 9/2012)

Central (10/2012 - 1/2013)

Euréka - európsky rok občanov (2 - 9/2013)

Párty električka (9 - 12/2013)

PFLeiderer (5 - 6/2014)

Thermalpark Dun. Streda (7 - 10/2014)

Pro.laika - Canon (1/2016 - 6/2018)
Accidents: 28.10.2003 Okolo 13. h. sa na Račianskej ulici (pri Figare) zrazil so Škodou Favorit. Dve osoby z auta boli pri nehode zranené.
Overhauls and changes: Modernizácia na typ K2S vo firme Pars DMN, s.r.o., Šumperk (1998)

Zakrytie prvého a posledného podvozka krátko po modernizácii, v roku 2009 zakrytie aj stredného podvozku.

Výmena klimatizácie kabíny vodiča Brema za klimatizáciu Webasto (2006?)
Information system: BUSE BS 100 (od 1998)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 1998)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px) (od 1998)
BUSE BS 200
Other data: Voz #7040 bol oficiálne vyradený v roku 1997.

Po rekonštrukcii bol vystavený na MSV v Brne v roku 1998.
Last records of service:
3 Nov 2023 1/8
2 Nov 2023 1/8
27 Oct 2023 1/8
26 Oct 2023 1/8
25 Oct 2023 1/8
24 Oct 2023 1/8
23 Oct 2023 1/9
20 Oct 2023 1/8
19 Oct 2023 1/9
18 Oct 2023 1/8
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #20:
Jasné, skôr som reagoval na to "ledva," nemám pocit, že by boli včera v tom čase zhoršené adhézne podmienky v tom úseku, v zime v priamom smere to bolo o inom trocha, ale teraz nie je dôvod, asi tam bol vodič bez rannej kávy, ktovie. Každopádne súhlasím s tým výhľadom, to je veľmi nešťastné.
Reply on: N/A #19:
Dobre chodiaca kačica je oxymoron. Ale je pravda, že K2S jazdia výrazne lepšie ako jazdili K2. Škoda že to doyebali tým výhľadom.
Reply on: LUKY 87 #18:
Neviem prečo by to malo ledva vyliezť, ten voz chodí dobre.
Reply on: N/A #14:
Hej všimol som si. Ráno to ledva vyliezlo po nám. SNP.
Reply on: mirec240 #16:
Myslím si, že aj batérie treba držať pri živote, takže asi aj tento rozmer v tom bude.
Reply on: upravovač fotiek #15:
Aký je rozdiel medzi 7102 a povedzme 7126-35? Teraz cez prázdniny jazdí cez PD len jedna K2S na rannej 1/9. Vypravujú to preto (aj 7103), aby najazdila potrebné kilometre a mohli ju odstaviť z pravidelnej premávky.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: N/A #14:
To je fakt DPB na tom tak zle, že musí vypraviť TOTO?
Reply on: LUKY 87 #2:
Dnes ju máš vonku.
Reply on: Trammat #12:
Kačice sa šmýkajú hocikedy aj na suchej trati, preto sú celoročne obuté.
Reply on: Valec #9:
A hlavne u týchto platňových som registroval problémy vôbec vyštverať sa od úradu vlády na stanicu a to nie len na jeseň.
Reply on: upravovač fotiek #10:
Nielenže sú lenivé, ale bežne jazdia obuté a spolu to dáva dojem, že MHDčku zabudli udržiavať.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Urbanway 2423 #8:
Na ktorej linke kapacitne postačujú? Ako už písal Valec, sú lenivé. Zatmavené okná sú možno jediným argumentom pre K2S oproti T3S a platňovým T6A5.
Reply on: Urbanway 2423 #8:
Kapacita, adhézia, dynamika jazdy a tie tmavé okná sú síce fajn, ale cez výklopné vetračky ten voz vyvetráš horšie (to radšej okná na T6 prilepiť tmavými fóliami). A ak by som mal pokračovať, tak ak priestor interiéru je v K2S stiesnenejší ako na výšku, tak aj na voľnú podlahovú plochu.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: upravovač fotiek #6:
Čo je na K2S z pohľadu cestujúceho horšie než na nejakej T6? K2S majú na rozdiel od T6 zatmavené sklá, čo je v lete pre cestujúcich celkom dobré. Ak sa nasadia na linky, kde kapacitne postačujú, tak v nich nevidím problém.
Reply on: Andrej #5:
Iba sa pýtam keďže už dlho je plán vyradiť všetky K2S s výklopnými dverami. Jediná takáto K2S jazdí už len 7103, keďže ešte nenabehla km do prehliadky. Keď ich nabehne, takisto skončí, lebo investovať sa do nej už nebude.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: N/A #4:
Cestujúci. Neviem ako vodiči...
Reply on: LUKY 87 #2:
Prečo si myslíš že dojazdila definitívne? Je mimo menej než týždeň.
Reply on: upravovač fotiek #3:
Kto "všetci"?
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: LUKY 87 #2:
Všetci dúfame že dojazdila definitívne.
Táto električka už tiež definitívne dojazdila, alebo je dočasne odstavená a ešte bude jazdiť?