Reply on: Oli61 #2:
Teoreticky to mohla byť aj táto Karosa: https://imhd.sk/ba/vozidlo/3441/Karosa-C-734-8001
Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||||
Type: | Karosa B 732.40
Karosa B 732 ZTP (od 1992) | ||||||||||||||||||||
Builder: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Serial number: | 25368 | ||||||||||||||||||||
Plate: | BAA 92-11
BA-894HH BA-142LB (od 2011) | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1989 | ||||||||||||||||||||
In service: | 8.6.1989 | ||||||||||||||||||||
Withdrawn: | November 2021 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 408 150 Kčs | ||||||||||||||||||||
Sale: | Súkromná osoba (10/2023) | ||||||||||||||||||||
Depot: | Trnávka
Jurajov dvor (po preradení medzi pracovné vozidlá) | ||||||||||||||||||||
Home line: | 70, neskôr 370 (15.1.1992 - 1998)
382 (2.5.2000 - 30.6.2008) Školský spoj 2 (2.9.2008 - 12/2010) | ||||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Inštalácia plošiny pre telesne postihnutých k druhým dverám firmou Podnikový vývoj BAZ (1992)
GO a modernizácia vo firme Zliner, Zlín (1999 - 2000) - inštalácia skladacích schodov typu S-01 výrobcu Strojírny Benešov k druhým dverám, protišmykové hliníkové schody pri ostatných dverách, nový zosilnený rám, protišmyková podlaha Altro, úprava interiéru pre prepravu 7 invalidných vozíkov, vysušovač vzduchu, oranžový náter, informačný systém BUSE. Modernizácia v hodnote 2,5 mil. Sk bola financovaná sponzorsky. Po preradení medzi technologické vozidlá úprava interiéru rozdelením na dve časti - predná na prevoz pracovníkov, zadná časť na prevoz materiálu; dosadenie majákov na strechu; odstránenie optického informačného systému (2011) | ||||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100 (1999 - 2011)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (2000 - 2011) | ||||||||||||||||||||
Additional information: | work vehicle | ||||||||||||||||||||
Other data: | Po nainštalovaní plošiny pre prepravu cestujúcich na invalidných vozíkoch bolo možné zaviesť špeciálnu linku 70 od 15.1.1992 (neskôr 370). V decembri 1998 ho na tejto linke nahradil nový Ikarus 412. Následne bol autobus v roku 1999 zgenerálkovaný, čo umožnilo v roku 2000 zaviesť druhú linku (č. 382) pre prepravu detí s telesným postihnutím z mestských častí Karlova Ves, Dúbravka a Devínska Nová Ves, ktoré finančne prispeli na jeho opravu. Na tejto linke premával až do konca roka 2010.
Začiatkom roku 2011 bol preradený medzi technologické vozidlá strediska údržby koľajových tratí namiesto vozidla #4340 (ex 4063). | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|