Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||||
Type: | Ganz | ||||||||||||||||||||
Builder: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1910–1911 | ||||||||||||||||||||
In service: | 1911 | ||||||||||||||||||||
Withdrawn: | 1958 | ||||||||||||||||||||
Depot: | Pribinova | ||||||||||||||||||||
Couples: | súprava s vlečnými vozňami #121 - 127, vlak aj s viacerými vlečniakmi (1911 - 1926)
súprava s motorovými vozňami (od 1945) | ||||||||||||||||||||
Accidents: | Nehoda #53 s povozom (28.8.1926)
Nehoda #53 s osobným autom na križovatke Krížnej ul. a Bernolákovej ul. (29.10.1928) Nehoda s električkou Ganz #101 na jednokoľajnom úseku na Račianskej ul. pri Kominárskej (15.3.1931) - vodič vozňa #101 linky Ck idúceho do mesta predpokladal, že električka z opačného smeru (#53 na linke Ck), s ktorou sa mal križovať pred Siemensom, ho čaká na výhybni pri Blumentále. V dôsledku hustej hmly došlo k silnej čelnej zrážke. Zrážka #51/II s autom S-1469 (7.8.1943) Zrážka #51/II s autom S-2965 (29.9.1943) | ||||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Nová výzbroj Siemens D 612 (1933)
Prerobenie na vlečný vozeň po roku 1945 (pravdepodobne čísla 128, neskôr 169) | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|