VehiclesBuses › Otokar Kent C 18,75

Otokar Kent C 18,75
Otokar Kent C 18,75

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Otokar Kent C 18,75 3311 – 3350 2021 2022 40
2. Otokar Kent C 18,75 3351 – 3381 2022 2022 31
Total 2021 – 2022   71

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2540 mm
Height 3245 mm
Height of floor 330 mm (270 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6740 mm
Doors 4
Number of seats 39 + 1
Number of standing places 116
Design load 155 + 1 (8 os./m2)
Weight of unloaded vehicle 17450 kg
Gross vehicle weight 28000 kg
Engine DAF Paccar MX-11 270, Euro 6D, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (1. séria)

DAF Paccar MX-11 270, Euro 6E, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (2. séria)
Continuous power output 270 kW / 1600 rpm
Piston displacement 10837 cm3
Maximum torque 1900 Nm / 900 - 1125 rpm
Maximum speed 85 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 2000B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom
Steering wheel Hema Servocom 8098, hydraulické
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová
zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner Sütrak Coldline AC 353 P
Sütrak Coldline AC 34 Electrical (kabína vodiča)
Cooling capacity 2 x 27 kW (AC 353 P)
3,5 kW (AC 34)

Photos

Vehicle catalogue

3311 3312 3313 3314 3315 3316 3317 3318 3319 3320 3321 3322 3323 3324 3325 3326 3327 3328 3329 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 3341 3342 3343 3344 3345 3346 3347 3348 3349 3350

3351 3352 3353 3354 3355 3356 3357 3358 3359 3360 3361 3362 3363 3364 3365 3366 3367 3368 3369 3370 3371 3372 3373 3374 3375 3376 3377 3378 3379 3380 3381

Legend and statistics

3311vehicle in service: 71 (100 %)
3312online: 45 (63.4 %)
3312today in service: 49 (69 %)
3314vehicle ot of service (more than 2 weeks): 6 (8.5 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 71.9 %, Monday to Friday 75.8 %

Currently in service on lines

/ 11
31 / 6 8 9
39 / 1
63 / 6 10
68 / 7
70 / 4
78 / 16 18
84 / 1 7

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sor city #377:
Preco rospravate o Sorkach ked tu toto neni chat ohladom SORu ale o OTOKARe???
Reply on: SixSixTrooper #381:
Čo robýš?
Reply on: SixSixTrooper #379:
Opätovne pozdvyhujem chybu v texte.
Reply on: Petto #25:

Som sa dostal sem lebo sem-tam mám čas a čítam si staršie diskusie
Predikcia zatiaľ nevyšla 😞
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Chyba v opise,
Stresne okna nie su ovladane elektronicky, ovladaju sa manualne.
Reply on: Sor city #377:
Pls čítaj s porozumením keď na niečo odpovedáš. 12-13 rokov má pokiaľ viem prvá, druhá séria. 6, 7, 8 séria sú 2015ky a vyššie takže logicky som asi o nich nehovoril. Načo by som chcel vyradiť vozy, ktorým nič nie je.
Reply on: Dadino #325:
Ja by som 6. 7. a 8. sériu soriek určite nevyradil
Reply on: N/A #336:
Ja som sa stretol s tým, že na ľavej polovici displaya neukazovali linky na prestup (vpravo ukazovali spoje na prestup ale pod nazvami zastavkami vľavo nie)
Reply on: Klepeto #332:
Depo petržalka nemá otokary. A práve z tej vozovne sú tieto linky
To je hanba na nový autobus že nejde klíma. Normálne v Sor-ke z 8. Série fungovala klíma lepšie ako v modernom autobuse, kde by malo všetko fungovať
Reply on: Sor city #372:
Po toľkom čase si už nepamätám.
Reply on: samkoh #335:
Čo na to vodič povedal? /ako vodič reagoval?
Reply on: Sor city #362:
Hovorí o 15TrM, tam prvá polovica prvých dverí vedie do kabíny vodiča.
Reply on: BielikR #360:
A prvá náprava bude tak šesť metrov za čelom a vozidlo obije všetky stĺpy v ľavých oblúkoch. V živote by ma nenapadlo trepať sa s megakufrom do prvých dverí. Čo tie ostatné sú menejcenné?
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Ričard #368:
Naozaj nemajú lakťové opierky? Na tomto obrázku totiž je minimálne na pravú ruku.
https://imhd.sk/ba/galeria-media/271796,289196,289305,289190,287860,278255,281501,274518,271795,271801,271788,271790/Otokar-Kent-C-18-75
Reply on: tamaraL #351:
Odporúčam spýtať sa nejakého vodiča, ktorý to má pridelené a jazdí s tým každý deň. Nemá to ani lakťové opierky, a o tom, že ak má motor menej ako 70 stupňov (čo má motor v zime od začiatku služby asi tak do pol desiatej), to blokuje kúrenie. 😎
Reply on: Petto #366:
Je to tak, pripravuje sa totiž funkcionalita diaľkového zadania služby z dispečingu, ako ju poznáme zo západu. Vodič do vysielačky dostane len avízo o blížiacom sa výkone a potom sa už viac-menej riadi len palubákom. Páči sa mi tento nápad, jednak je blbuvzdorný a zároveň vodičovi neberie pozornosť, ak sa mu ten palubák niekde po nahadzovaní spoja v križovatke zasekne, ako to tie naše ľúbia. 😆
Reply on: Ma178rek #365:
Na zalozakoch vraj mozu byt uz len vozidla s novym BUSEckom tj vozidla od 2014-5
Reply on: Marcelino #364:
Dnes je tam až jeden...
A myslím si že je vhodné tam mať spoľahlivé vozidlo, keby tam dali Sorku z prvej série asi by to som sa nespoliehali že to ZV vyštartuje
Preco Otokary nie sú na linkách ale sú na ZV-A?