Reply on: Ma178rek #77:
Nebolo by to možné už len z toho dôvodu, že 30TrDG majú dvere iba na jednej strane a cestujúci by museli nastupovať z cesty. Samozrejme by bol prvý voz narvaný a druhý prázdny.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 30 Tr SOR | 6001 – 6015 | 2013 – 2014 | 2014 | — | 15 |
2. | Škoda 30 TrDG SOR | 6101 | 2014 | 2014 | — | 1 |
3. | Škoda 30 TrDG SOR | 6102 – 6115 | 2015 | 2015 | — | 14 |
4. | Škoda 30 Tr SOR | 6016 – 6035 | 2015 | 2015 | — | 20 |
Total | 2013 – 2015 | 50 |
Length | 12180 mm |
---|---|
Width | 2550 mm |
Height | 3400 mm |
Height of floor | 360 mm
320 mm (nástupná hrana dverí) / 240 mm (s kneelingom) |
Wheelbase | 6180 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 32 + 1 + 2
28 + 1 + 2 (s APU) |
Number of standing places | 62
32 (s APU) |
Design load | 94 + 1 + 2
60 + 1 + 2 (s APU) |
Weight of unloaded vehicle | 10680 kg
12780 kg (s APU) |
Gross vehicle weight | 17550 kg
17270 kg (s APU) |
Motor control | Škoda Electric SJ 3.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/280 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
Engine | Škoda Electric 4 ML 3444 K/4, trojfázový asynchrónny
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF N40ENT (Euro 5, 118 kW / 2700 rpm) s elektrickým generátorom PME 250 s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC |
Continuous power output | 160 kW |
---|---|
Number of motors | 1 |
Total power output | 160 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Steering wheel | RBL C 500V, s hydraulickým posilňovačom |
Axles | predná: SOR, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: ZF AV 132 II/80, portálová, hnacia |
Tyres | 285/70 R 19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (zadná náprava) |
Air conditioner | Eberspächer Sütrak AC 515 G2 |
Cooling capacity | 22 kW |
6001 | vehicle in service: 50 (100 %) |
6106 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (2 %) |