VehiclesBuses › Iveco Daily / Rošero-P City

Iveco Daily A50C15 Way
Iveco Daily A50C15 Way
Iveco Daily / Rošero-P City
Iveco Daily / Rošero-P City in red livery
Iveco Daily / Rošero-P City in red livery

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Iveco Daily A50C15 Way 1902 – 1905 2007 – 2008 2008 from 2019 4
2. Iveco Daily DCLI 70-50C15 1906 – 1909 2009 2010 from 2019 4
Total 2007 – 2009   8

Technical Data

Length 6950 mm
Width 2000 mm
Height 2945 mm
Wheelbase 3950 mm
Doors 2 + 2 manipulačné
Number of seats 12 + 1
Number of standing places 15 (#1902 - 1905)
10 (#1906 - 1909)
Design load 27 + 1 (#1902 - 1905)
22 + 1 (#1906 - 1909)
Weight of unloaded vehicle 3400 kg (#1902 - 1905)
3570 kg (#1906 - 1909)
Gross vehicle weight 5600 kg
Engine Iveco F1CE0481F, EURO 4, kvapalinou chladený preplňovaný naftový radový 4-valec s vysokotlakovým vstrekovaním Common Rail 2. generácie a CRT filtrom
Continuous power output 107 kW / 3500 rpm
Piston displacement 2998 cm3
Maximum torque 350 Nm / 1400 - 2600 rpm
Maximum speed 100 km/h (s obmedzovačom)
Transmission ZF Ecolite 6S 400, synchronizovaná mechanická 6-stupňová
Axles predná: Iveco 5819, nezávislé zavesenie kolies
zadná: Iveco 450511, tuhá, hnacia, s jednostupňovou redukciou
Tyres 195/75 R16C 107/105 R

Photos

Vehicle catalogue

1902 1903 1904 1905

1906 1907 1908 1909

Legend and statistics

1902vehicle in service: 2 (25 %)
1902vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (12.5 %)
1903withdrawn vehicle: 6 (75 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 8.1 %, Monday to Friday 10.9 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Linka44kolibaong

Linka44kolibaong

Cez pracovné dni boli zavedené dva spoje linky 144. Jazdia tam minibusy prejazdom z linky 145.
GangBachlinka69

GangBachlinka69

Reply on: Hornbach linka69 #14:
Jak už ti niekto hovoril, následky silného úderu hlavy sú na tebe viditeľné
Hornbach linka69

Hornbach linka69

Hornbach linka69

Hornbach linka69

Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: HORVI #11:
Ak je dostatok vozidiel s informačným systémom, tak by sa podľa mňa nemali nasadzovať na linky vozidlá bez vnútorného informačného systému, aj keď ľudia danú linku poznajú. To s tými Rošerami sa už pomaly začína podobať na 15Tr na nočákoch.
Reply on: FFF13 #10:
Máme dostatok minibusov a navyše, podľa mňa minibusy vo vnútri vozidla nemusia mať informačný systém, keďže nimi cestujú ľudia, ktorí tam žijú a poznajú tam zastávky, ulice a celú lokalitu.
To máme akože cez víkend nedostatok FCLEI a Urbino 8,6 že na L69 musí pobehovať tento prelakovaný črep bez informačného systému?!
Reply on: Urbanway 2423 #8:
K tomu spodnému odseku tvojho príspevku:
Ja si na L27 (keď na nej ešte jazdili staré Rošerá) pamätám, že keď (vačšinou tam jazdila #1907) nefungovali predné dvere, vodič si poradil tak, že cestujúcemu otvoril dvere tak, že potiahol páku núdzového otvárania dverí

https://imhd.sk/ba/galeria-media/45741/P%C3%A1ka-n%C3%BAdzov%C3%A9ho-otv%C3%A1rania-dver%C3%AD?ghv=7332&ref=ba%2Fvozidlo%2F7332%2FIveco-Daily-Ro%25C5%25A1ero-P-City-1905-BA217UU-omylom-12-2008-BA216UU

a zatvoril dvere tak, že jednoducho potiahol tie dvere (keďže boli uvoľnené), pribuchol a išiel ďalej.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Ma178rek #7:
Rozširovať minibusové linky pomocou starých Rošer by podľa mňa bola hlúposť, Rošerá by už mali slúžiť hlavne, ako (po oprave snáď spoľahlivá) náhrada v prípade nedostatku FCLEI, nové linky by sa mali radšej zavádzať až po dodaní ďalších FCLEI.

Vie niekto, čo sa myslí pod "väčšou opravou," znamená to aj napr. opravenie predných dverí (niekedy sa vôbec nechceli otvoriť), alebo opravu vypadávajúcej radiacej páky, alebo len prelakovanie a prečalúnenie sedadiel?
Reply on: Trammat #6:
Náhodou to vyzerá veľmi dobre, bohvie koľko tu ostanú ešte tieto vozy, zjavne buď plánujú rozšírenie minibus liniek alebo ďalšie FCLEI nedojdu tak skoro
Pána boha, do tohoto investovať...
Tak nám prelakovali staré Rošerá. 1905 dnes v premávke, avšak nie na linke. 1907 je už dlhšie po prestávke v premávke.
DolneHonyTrolley

DolneHonyTrolley

Nemala byť 1902 vyradená a odpredaná? Asi je to ten istý prípad ako s 1903. Opravte ma ak sa mýlim.
Reply on: SOR TNB 12 #6004 #1:
Pravdepodobne bol vyradeny pre nadbytok ako studena zaloha,tak ho vytiahli lebo sa neustale kazia tie nase nestasne daily-ny
SOR TNB 12 #6004

SOR TNB 12 #6004

Čo sa to deje?! 1903 je v premávke! Však má byť podľa informácií vyradená.? ?