VehiclesBuses › Iveco Daily / Rošero-P City

Iveco Daily A50C15 Way
Iveco Daily A50C15 Way
Iveco Daily / Rošero-P City
Iveco Daily / Rošero-P City in red livery
Iveco Daily / Rošero-P City in red livery

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Iveco Daily A50C15 Way 1902 – 1905 2007 – 2008 2008 from 2019 4
2. Iveco Daily DCLI 70-50C15 1906 – 1909 2009 2010 from 2019 4
Total 2007 – 2009   8

Technical Data

Length 6950 mm
Width 2000 mm
Height 2945 mm
Wheelbase 3950 mm
Doors 2 + 2 manipulačné
Number of seats 12 + 1
Number of standing places 15 (#1902 - 1905)
10 (#1906 - 1909)
Design load 27 + 1 (#1902 - 1905)
22 + 1 (#1906 - 1909)
Weight of unloaded vehicle 3400 kg (#1902 - 1905)
3570 kg (#1906 - 1909)
Gross vehicle weight 5600 kg
Engine Iveco F1CE0481F, EURO 4, kvapalinou chladený preplňovaný naftový radový 4-valec s vysokotlakovým vstrekovaním Common Rail 2. generácie a CRT filtrom
Continuous power output 107 kW / 3500 rpm
Piston displacement 2998 cm3
Maximum torque 350 Nm / 1400 - 2600 rpm
Maximum speed 100 km/h (s obmedzovačom)
Transmission ZF Ecolite 6S 400, synchronizovaná mechanická 6-stupňová
Axles predná: Iveco 5819, nezávislé zavesenie kolies
zadná: Iveco 450511, tuhá, hnacia, s jednostupňovou redukciou
Tyres 195/75 R16C 107/105 R

Photos

Vehicle catalogue

1902 1903 1904 1905

1906 1907 1908 1909

Legend and statistics

1902vehicle in service: 2 (25 %)
1902vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (12.5 %)
1903withdrawn vehicle: 6 (75 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 6.7 %, Monday to Friday 9.5 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Bauhausmaster

Bauhausmaster

Reply on: Urbanway 2423 #37:
Áno , presne tam. Ale neviem jak by to v praxi fungovalo . Hlavné ráno keď tam bývaju zapchi.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Bauhausmaster #35:
Neviem, či si to myslel takto, ale teraz pozerám, že možno by tá 145 mohla ísť obojsmerne po Jaskovom rade a otočila by sa tu: https://maps.app.goo.gl/Lkm1XevLWTex2m7G8
Nevyzerá to oveľa menšie ako pri Slimáku, takže asi by to tam vytočil aj SU8,6 a nemuselo by sa jazdiť po úzkej Matúškovej. Tam by sa potom dala zriadiť aj zastávka Pod strážami namiesto Matúškovej.
Reply on: Public Transport #34:
Tak, to je škoda, pretože SU 8,6 je podľa mňa omnoho pohodlnejší ako FCLEI hlavne čo sa odpruženia týka.
Reply on: Urbanway 2423 #31:
Dalo by sa aj tak, hlavne teraz keď na matuskovej stávajú bytovky. Ja linku 145 využívam každý deň a sa mi už aj stalo že nakladne auto blokovalo cestu na jaskac , vodič kúsok vycuval a zobral to druhou stranou cez žabotovu, uvidel že nikto na matuskovej nestojí tak to vytočil a pokračoval na kolibu.
Public Transport

Public Transport

Reply on: Urbanway 2423 #30:
Tiež si myslím, že minibusové ebusy vôbec nemusia byť zlé. Jednak spôsobujú menej hluku, čo obyvateľom v rodinných domoch, okolo ktorých takéto linky väčšinou jazdia často vadí (viď Lamač). Druhak pri minibusových linkách neprekáža krátky dojazd.

Počúval som podcast s Filipom Murgašom zo SORu na stránke zdopravy kde padla otázka prečo sa autobusy BN 8,5 nebudú vyrábať ako ICN. Vraj sa nedá cenovo porovnávať s výrobcami dodávkových minibusov.
Reply on: Public Transport #29:
Aha, fakt. Ale ten zadny previs je dost dlhy. To by suchal spodky na 145 aj 147
Reply on: Urbanway 2423 #30:
Nie je velky dopyt po 8metrakoch podla mna ,tak to robia len lokalni vyrobcovia.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Bauhausmaster #28:
145 by mohla premávať aj okruhom Jaskový rad > Dobšinského > Palárikova > Žabotova. Už tak raz premávala počas výluky ešte za čias 44. Pri takejto trase by sa musela zrušiť len Matúškova (jedine že by bol okruh opačným smerom). Nevýhodou by však mohli byť zápchy pred tunelom na Karpatskej, kde sa zvykne niekedy dosť dlho čakať a predĺžená jazdná doba.
Reply on: Public Transport #29:
Práve na kopcovité minibusové linky ako 145 a 147 (ale aj 35 a 151) by sa elektrobus aj celkom hodil. Na Hroboňovej nabíjačka je a na Kolibe by sa dala vybudovať. Prečo sa už vlastne veľmi nevyrábajú také malé autobusy ako SU8,6? Veľa výrobcov má dnes ako najmenší model až 10,5-metrové vozidlo.
Public Transport

Public Transport

Reply on: Petto #27:
V 4. gen. sa vyrába Solaris Urbino 9, hoci len v elektrickej verzii.
Reply on: Urbanway 2423 #25:
Ak by bol zrušený prejazd na 145 cez Jaskový rád a Matúškovu, podľa môjho názoru by to nemal byť problem s prejazdom vozidlamiSU8,6. Avšak, je pravda, že tento prejazd by niektorým chýbal, najmä vzhľadom na to, že po zrušení prejazdu cez L. dceru vznikli značné problémy pre užívateľov linky, ktorí tento úsek pravidelne využívali.

Reply on: SixSixTrooper #26:
Ani nie je podľa mňa plán ho vyrábať v 4 G.
Reply on: Urbanway 2423 #25:
Stále sa vyrába. Ale vo verzií 8.9, takzvané Solaris Alpino. Ale ešte sa nevyrába zo IV karosériou.
Reply on: Mhr1 #24:
Súhlasím, že FCLEI neboli najlepšia kúpa, lenže SU8,6 sa už pokiaľ viem nevyrába (vyrába sa vôbec taký krátky klasický autobus?), takže by sa asi muselo tak či tak kúpiť niečo s karosériou dodávky. Ak ale na 145 a 147 prejde SU8,6 bez problémov, tak potom nemusíme kupovať nič a namiesto FCLEI sa tam v prípade potreby nasadí SU8,6. Tie staré Rošerá mi už prídu ozaj dosť zničené.
Reply on: Urbanway 2423 #21:
No radšej to "niečo podobné". Ako píšu i iní, Solaris 8,6 (alebo niečo podobné) by bolo lepšie.
Reply on: SixSixTrooper #22:
Tu by som len veľmi rád doplnil zopár poznatkov z praxe. Nové Rošerá majú viacero nevýhod voči SU8.6. Minimálne pre laickú verejnosť opísateľné sú dve, a to menší polomer otočenia vozidla, skúšalo sa to pri Slimáku, kde sa SU8.6 vytočil bezproblémovo, zatiaľ čo Rošero sa tam nevytočilo. Ďalší dôvod je automatická prevodovka v oboch vozidlách, síce ide o ZF v oboch prípadoch, automat u Rošera má 8 rýchlostných stupňov a prevodovka je v kopcovitom teréne namáhaná častými zmenami rýchlosti, čo spôsobuje prehrievanie prevodovky. Okrem toho disponuje Solaris v prevodovke funkciou Topodyn, ktorý lepšie reaguje na náklon vozidla a podrží nižšiu rýchlosť do kopca, rovnako aj z kopca, aby nedochádzalo k nechcenému preraďovaniu.
Reply on: Urbanway 2423 #21:
SU8.6 teoreticky môže ísť na L145. Raz to už dal aj Urbanway 10.5. Je to ale dosť náročná trasa najmä v časti na Jaskáči.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: PatroSTYLE 007 #20:
Stačí, že sa 2 Rošerá pokazia, čo nie je až také nereálne a už sme na hranici s výpravou. Tieto staré Rošerá už majú najlepšie roky za sebou, takže by bolo dobré aspoň nejaké 2 ďalšie Rošerá (alebo niečo podobné) kúpiť. Veď Rošero môže v pohode jazdiť aj na 35, 79, 151, ale SU8,6 na 145 jazdiť nemôže.
PatroSTYLE 007

PatroSTYLE 007

však máme novšie 4 rošera od #1231 po #1234 ktoré za mňa stačia
Dnes zase voz 1908 na linke 145, čo sa ukázalo dosť problematické. Meškal 15 minút, a na zákrute smerom na Kolibu došlo k vypnutiu motora, ktorý sa následne nepodarilo naštartovať ďalších 5 minút. Máte informácie o tom, kedy sa plánuje zakúpiť nové Rošera?