VehiclesTrolleybuses (Trackless Trolleys) › Škoda-Solaris Trollino 24

Škoda-Solaris Trollino 24

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda-Solaris Trollino 24 6901 – 6916 2023 2023 – 2024 16
Total 2023   16

Technical Data

Length 24700 mm
Width 2550 mm
Height 3500 mm
Height of floor 320 mm
Wheelbase 5900 mm / 6000 mm / 7350 mm
Doors 5
Number of seats 60 + 1
Number of standing places 121
Design load 181 + 1
Weight of unloaded vehicle 24750 kg
Gross vehicle weight 39330 kg
Motor control Škoda Electric, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600/750 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení
Engine Škoda, štvorpólový asynchrónny motor s kotvou nakrátko a nútenou ventiláciou
Continuous power output 160 kW
Number of motors 2
Total power output 320 kW
Maximum speed 65 km/h
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
druhá a tretia: ZF AV 133, portálová, hnacia
zadná: ZF RL 82 A, tuhá, aktívne riadená
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Konvekta UltraLight UL 500 EM
Cooling capacity 2x 24 kW
Heating capacity 2x 30 kW

Photos

Vehicle catalogue

6901 6902 6903 6904 6905 6906 6907 6908 6909 6910 6911 6912 6913 6914 6915 6916

Legend and statistics

6901vehicle in service: 16 (100 %)
6901online: 9 (56.3 %)
6901today in service: 9 (56.3 %)
6906vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (6.3 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 74.8 %, Monday to Friday 82.1 %

Currently in service on lines

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
NagyEvaIbolya

NagyEvaIbolya

Reply on: Color #279:
Hi thank you so much for your very important and quickly anwear!! Bye.
Reply on: NagyEvaIbolya #278:
Hi, yes, but not every 71 might be Trollino. You can check on the given day at https://imhd.sk/ba/vyprava and look for numbers 6901-6916. For example, today there are only six - the rest is other types or buses.
NagyEvaIbolya

NagyEvaIbolya

Dear Everybody I have a question: is doing the skoda solaris trollino 24 in Bratislava on the 71th trolleybus line, every day?. This is a very importánt information, becuse we will to trip to the Bratislava with my grandson ( 5.5 yaers old). Good day and thx your answer!! Grandma
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: BI-TURBO #276:
Neviem uplne co myslis. Ak myslis odstavky na den dva to su poruchy kompresora a senzorov dveri. Potom tam uz su niake odstavene na nehody.

A ak myslis "kazenie" hlavy zberaca, je to koli pavuciny made by DPB samozrejme.
Reply on: SixSixTrooper #270:
Ale tak preco sa tak kazia?
Reply on: SixSixTrooper #270:
Aha dobre
Reply on: Miro #269:
Teraz sa pre zmenu objavujú problémy s 27Tr. Dnes 4 autobusy namiesto trolejbusov...🙁
6916 uz aspon opravuju ci sa zase caka na uvolnenie penazi/ dodanie dielov ?
Reply on: Dadino #267:
podla automatickej statistiky to uz rastie postupne. aktualne 3 dlhodobejsie odstavene, dnes vo vyprave bolo az 12 (stav o 9:45), aktualne je ich 9 vonku. pockajme si dalsie dva tyzdne.
Reply on: SixSixTrooper #270:
Tuna to nevyzerá dokonca ani na zlomenú "úchytku uhlíka" (tým myslíš krídelká alebo čo?) ale len na vytočenú hlavu. Dva - tri údery kladivom od vybehávača a je po závade, ktorá je navyše bežná prevádzková a nemá nič spoločného s tým, že sa jedná práve o pásomnicu.
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: BI-TURBO #268:
Zlomena hlava zberaca ju uplne bezna vec, tu hlavne vyzera ze ane to nie, iba zlomena uchytka uhliku, stava sa to vsade a na vsetkom.
Tie Solarisy sa kazia dosť.
Reply on: eMDi #266:
Poslednú dobu to vyzerá, že detské choroby sa dostávajú pod kontrolu. Ani sa už nejako nekazia počas dňa. Sem tam jeden kus niečo ale už to vyzerá na najlepšej ceste minimálne z pohľadu výpravy. Horšie je, že minimálne 2-3ks sú po nehode takže tá výprava bude maximálne asi len cez víkend zatiaľ plne obsadzovaná 24m. To je presne to, čo som hovoril stále, že sa ich malo nakúpiť viac. Radšej ich dávať ako posilu na 72ku trebars, ktorej kapacita je už tiež v špičke úplne nepostačujúca ale aspoň by na tej 71ke v takomto prípade kedy pár ks stojí bola stále zabezpečená plná výprava 24 metrákmi. 🙂
Reply on: BI-TURBO #265:
ale mam pocit, ze ich vidam v poslednej dobe zase viac. nepozeral som vypravu ale.
Reply on: eMDi #262:
Nie nevypravuju ich tak vela lebo sa kazia.
Reply on: S499.1023 #263:
pohoda. ja som laik, preto som len nahlas uvazoval 🙂
Reply on: eMDi #260:
Aha, ja som myslel, že hovoríš o Prahe.
Reply on: Solider #261:
viem . a spominalo sa, ze T24ky maju vyssi odber. tak ma napadlo, ze preto ich nevypravuju tolko, kedze ta siet to este neunesie a robilo to problemy. ale to sa len domnievam. preto som napisal, ci to nesuvisi s tym
Reply on: eMDi #260:
Kapacita napájania sa prejavuje tak, že keď sa v tom úseku stretnú tri trolejbusy, tak sa nevedia kvôli nízkemu napätiu v sieti (460 V) rozbehnúť, prípadne pri väčšom okamžitom odbere vyrazia meniareň.