Druhý trolejbus tohto typu sa v Bratislave testoval v októbri 2020 v rámci testov hybridného trolejbusu s doplnkovými batériami. Išlo o vozidlo zapožičané z Českých Budějovíc.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 27 Tr Solaris | 266 | 2017 | 2017 | 2017 | 1 |
2. | Škoda 27 Tr Solaris | 406 | 2018 | 2020 | 2020 | 1 |
Spolu | 2017 – 2018 | 2 |
Dĺžka | 18000 mm |
---|---|
Šírka | 2550 mm |
Výška | 3400 mm |
Výška podlahy | 320 mm (250 mm s kneelingom) |
Rázvor | 5900 mm a 6000 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 42 + 1 |
Počet miest na státie | 88 |
Celkový počet miest | 130 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | ~ 17500 kg |
Celková hmotnosť | 28000 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda Electric, IGBT technológia, mikroprocesorové riadenie s rekuperáciou |
Motor | Škoda Electric 1 ML 3844 K/6, asynchrónny |
Výkon motora | 250 kW |
---|---|
Počet motorov | 1 |
Celkový výkon | 250 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Riadenie | RB Servocom 8098 |
Nápravy | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová |
Pneumatiky | 275/70 R22,5 |
Klimatizácia | Eberspächer Sütrak AC 515 G2 III (#266)
Konvekta UltraLight (#406) |
Chladiaci výkon klimatizácie | 2 x 24 kW (#266) |