Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Ikarus 630 | 101 – 117 | 1963 | 1964 | 1967 – 1970 | 17 |
2. | Ikarus 620 | 142 – 147 | 1964 | 1964 | 1969 – 1970 | 6 |
3. | Ikarus 620 | 176 – 191 | 1965 | 1965 | 1970 – 1971 | 16 |
4. | Ikarus 620 | 15, 18 | 1966 | 1966 | 1970 – 1972 | 2 |
5. | Ikarus 620, Ikarus 620.82 | 14, 101II – 103II, 105II – 106II, 208 – 211 | 1967 | 1967 | 1970 – 1972* | 10 |
Spolu | 1963 – 1967 | 51 | ||||
* Zachovalo sa historické vozidlo |
Dĺžka | 9348 mm |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 2835 mm (zaťažené vozidlo)
2895 mm (nezaťažené vozidlo) |
Výška podlahy | 940 mm (nezaťažené vozidlo)
880 mm (zaťažené vozidlo) |
Rázvor | 5000 mm |
Počet dverí | 2 + 2 manipulačné pre vodiča, resp. spolujazdca |
Počet miest na sedenie | 23 + 2 (Ikarus 620) |
Počet miest na státie | 37 (Ikarus 620) |
Celkový počet miest | 60 + 2 (Ikarus 620) |
Pohotovostná hmotnosť | 8150 kg (Ikarus 620)
8950 kg (Ikarus 630) |
Celková hmotnosť | 13800 kg (Ikarus 620)
13950 kg (Ikarus 630) |
Motor | Csepel D 614.10, naftový, vodou chladený 6-valec s nepriamym vstrekovaním |
Výkon motora | 106,5 kW / 2300 rpm |
---|---|
Objem motora | 8275 cm3 |
Krútiaci moment motora | 490 Nm /1 400 rpm |
Maximálna rýchlosť | 60,4 km/h |
Prevodovka | ATRA AS 65-4, manuálna, 5-stupňová synchronizovaná |
Zapaľovanie | AVF |
Riadenie | K-510, systém Marles, globoidný slimák s dvojitou kladkou |
Nápravy | predná: MVG 005, tuhá, riadená, oceľový výkovok profilu I
zadná: MVG 012.1, hnacia, tuhá, s dvojstupňovým prevodom, celkový prevod 1:7,38 |
Pneumatiky | 11,00-20, Spezial Cordatic, ráfiky kolies typu trilex |
101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 |
142 143 144 145 146 147 |
176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 |
15 18 |
14 101II 102II 103II 105II 106II 208 209 210 211 |
101 | vyradené vozidlo: 51 (100 %) |
102II | historické vozidlo: 1 (2 %) |
101II | evidenčné číslo 101 obsadené 2. krát pri danom type vozidla |