Autobusy Laurin & Klement - Škoda 550 z mladoboleslavskej automobilky začínali spolu s vozidlami Praga NO autobusovú dopravu v Bratislave v roku 1927. Rovnako ako Pragy aj Škody 550 boli dodané v tomto roku v počte 3 kusy. Prevádzka týchto autobusov však v Bratislave netrvala dlho. Už v októbri 1927 bol autobus #5 vrátený výrobcovi. Do Bratislavy sa už nevrátil, naopak začiatkom roka 1928 boli aj vozy #4 a 6 vrátené Škodovym závodom kvôli vysokej poruchovosti prevodovky a nedokonalému upevneniu nadstavby k rámu.
Autobusy mali motor umiestnený vpredu pod kapotou. Podobne ako iné autobusy v tom čase, aj vozidlo typu L&K - Škoda 550 bolo postavené na podvozku rovnomenného nákladného automobilu. Karoséria bola drevená a zvonku oplechovaná. Veľké bočné okná boli nedelené a niektoré z nich sťahovacie. Vozidlá mali dvoje uzatváracie dvojdielne dvere na ľavej strane. Pod dverami bol jeden schod, pretože skriňa vozidla bola relatívne vysoko nad zemou. Autobus bol pravdepodobne červenej farby s bielou časťou okolo okien. Pod oknami bol žltý pás, v ktorom bol umiestnený nápis "AUTOBUS BRATISLAVA", medzi ktorým bol umiestnený erb mesta. Nápis sa líšil farbou, typom písma a aj veľkosťou od rovnakých nápisov používaných na iných bratislavských autobusoch.
Prevádzka
Autobus #4 sa do premávky zaradil 24. júna 1927, o niekoľko dní neskôr, 2. júla, začali jazdiť aj vozidlá #5 a 6. V septembri 1927 podnik komunikoval s výrobcom ohľadom opravy všetkých troch vozidiel, pretože vozidlá vykazovali vysokú poruchovosť.
Vyraďovanie a likvidácia
Vozidlo #5 sa v premávke naposledy objavilo 2. októbra 1927. Už o deň neskôr sa však do premávky zaradil výrobcom zapožičaný autobus Laurin & Klement - Škoda 505 s poznávacou značkou P.VI-21. Zvyšné dva autobusy typu 550 jazdili naďalej, ale už začiatkom roku 1928 boli vrátené výrobcovi, čím sa krátka éra týchto autobusov v Bratislave skončila. Evidenčné čísla 4, 5 a 6 následne dostali nové autobusy Praga NO.