V roku 2017 bol dopravnému podniku darovaný vrak pražského trolejbusu #9368 z II. výrobnej série, ktorý by mal po rekonštrukcii slúžiť ako historické vozidlo DPB.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | T 400/III.A | 91 – 100 | 1953 | 1953 | 1965 – 1968 | 10 |
2. | T 400/III.B | 101 – 115 | 1953 | 1954 | 1964 – 1967 | 15 |
3. | T 400/II.B | 9368 | 1951 | —* | 1 | |
Spolu | 1951 – 1953 | 26 | ||||
* Zachovalo sa historické vozidlo |
Dĺžka | 11400 mm (T 400/II)
11380 mm (T 400/III) |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3110 mm, bez elektrickej časti 2770 mm (T 400/II)
3140 mm, bez elektrickej časti 2800 mm (T 400/III) |
Výška podlahy | 730 mm |
Rázvor | 4400 mm, 1350 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 26 + 2 |
Počet miest na státie | 54 |
Celkový počet miest | 80 + 2 |
Pohotovostná hmotnosť | 10500 kg (T 400/II)
11700 kg (T 400/III) |
Elektrická výzbroj | ČKD TB 52, odporová stýkačová (T 400/II - pôvodný stav)
ČKD TB 54, odporová stýkačová (T 400/III) |
---|---|
Motor | ČKD (T 400/II)
ČKD TM 30-18 × 4 (300 V) (T 400/III) |
Výkon motora | 120 kW (T 400/II - pôvodný stav)
65 kW (T 400/III) |
Počet motorov | 1 (T 400/II - pôvodný stav)
2 (T 400/III) |
Celkový výkon | 120 kW (T 400/II - pôvodný stav)
130 kW (T 400/III) |
Maximálna rýchlosť | 50 km/h (T 400/II - pôvodný stav)
60 km/h (T 400/III) |
Pneumatiky | 13 x 20" |
91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 |
101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 |
9368 |
9368 | nevyradené vozidlo: 1 (3,8 %) |
91 | vyradené vozidlo: 25 (96,2 %) |
9368 | historické vozidlo: 1 (3,8 %) |