imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vodič pomáha zdravotne postihnutému cestujúcemu, pričom použil aj výklopnú plošinu
V pozadí v stromoch a kríkoch teleso Pressburgerbahnu medzi hranicou a diaľnicou D2 v smere do Petržalky
Budova bývalého hostinca pri bývalej železničnej stanici Berg Landesgrenze
Budova hostinca Hans Merth dodnes stojí, staničná budova Berg Landesgrenze už nie
Budova hostinca Hans Merth dodnes stojí, staničná budova Berg Landesgrenze kedysi stála vľavo od neho
Priestor bývalej železničnej stanice Berg Landesgrenze s opustenou budovou hostinca Hans Merth a prístupovou komunikáciou od obce Berg vľavo
Pohľad na teleso trate medzi rakúskou a slovenskou colnicou (smerom do Petržalky)
Pohľad na priestor bývalej stanice Berg
Teleso trate medzi rakúskou a slovenskou colnicou (pohľad smerom do Petržalky)
Teleso trate medzi slovenskou a rakúskou colnicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
V pozadí teleso trate na štátnej hranici
Teleso trate na štátnej hranici
Priestor slovenskej colnice, ktorým kedysi viedol Pressburgerbahn
Priestor slovenskej colnice, ktorým kedysi viedol Pressburgerbahn
Priestor slovenskej colnice, ktorým kedysi viedol Pressburgerbahn
Stožiar trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice
Detail priehradového stožiara trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice
Stožiar trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice
Stožiar trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice (pohľad smerom do Petržalky)
Pohľad na slovenskú colnicu smerom na Wolfsthal, kadiaľ kedysi viedol Pressburgerbahn
Koniec telesa Pressburgerbahnu pred štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu), v pozadí slovenská colnica
Posledný hektometrovník (61.1 km) vybudovaný Nemeckými ríšskymi dráhami pred štátnou hranicou zo slovenskej strany leží vedľa základu stožiara trakčného vedenia
Teleso železničnej trate pri štátnej hranici na slovenskej strane
Držiak pre drôtovod k návestidlu
Detail vchodového mechanického návestidla
Pohľad na teleso trate z návestidla smerom na Wolfsthal
Pohľad na teleso trate z návestidla
Zub času sa podpísal aj na návestidle
Blízko pri hranici na slovenskej strane zostal po elektrickej železnici semafor
Spodok návestidla
Vchodové návestidlo pred stanicou Berg zostalo v polohe "stoj" (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Upevňovacia zostava železničnej koľajnice na podvale použitá pri opätovnom prerozchodovaní trate na rozchod 1435 mm
Kilometer 61.2 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm počas 2. sv. vojny
Zvyšky z keramických izolátorov pravdepodobne z pôvodného trolejového vedenia
Štrkové lôžko trate a pozostatok po trakčnom stožiari
Základ ukotvenia lana trakčného stĺpu
Základ priehradového stožiara trolejového vedenia
Kilometer 61.3 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm
Základ nitovaného stožiara trolejového vedenia
Podvaly obrastené machom
Základ ukotvenia lana trakčného stĺpu
Machom obrastené podvaly pri pohľade v smere do Wolfsthalu
Lianová džungľa pomaly pohlcuje zvyšky trate
Kilometer 61.5 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm Nemeckými ríšskymi dráhami
Zvalený hektometrovník 61.5 Nemeckých ríšskych dráh
Základ nitovaného stožiara trakčného vedenia
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 61.6 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm, keď sa začal aj pôvodne uhorský úsek číslovať od Viedne
Pôvodný kilometrovník POHÉV so vzdialenosťou od Šafárikovho nám.
Pôvodný kilometrovník POHÉV so vzdialenosťou od Šafárikovho nám.
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Základ stožiara trakčného vedenia
Upevňovacia zostava železničnej koľajnice na podvale použitá pri opätovnom prerozchodovaní trate na rozchod 1435 mm
Päta stožiara trakčného vedenia
Kilometer 61.8 trate (počítané od Viedne) pribudol až po prevzatí Petržalky Nemeckou ríšou a prerozchodovaní trate
Kilometer 61.8 trate (počítané od Viedne) pribudol až po prevzatí Petržalky Nemeckou ríšou a prerozchodovaní trate
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou parí medzi najzachovanejšie časti trate
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou, vpravo krmník pre poľnú zver
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou
Začiatok súvislého úseku telesa pôvodnej trate, ktorý začína pri spojovacej komunikácii diaľnice D2 s Bratskou ul. a končí pri štátnej hranici (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Podvaly železnice pri diaľnici D2
Týmito miestami prechádzal Pressburgerbahn smerom do Petržalky; dnes bývalú trať pretína diaľnica
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; pohľad na podvaly pravdepodobne premiestnené spolu so spodkom trate pri výstavbe diaľnice
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; v pozadí diaľnica D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu pri pohľade od komunikácie vedúcej z diaľnice D2 k Bratskej ul., tzn. v smere trate do Petržalky
Trať Pressburgerbahnu (na fotografii približne v miestach križovatky, vľavo smer Wolfsthal, vpravo smer Petržalka) bola preťaná diaľnicou D2
Pohľad na koridor, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu smer Wolfsthal, ktorý je dnes preťaný vyústením Bratskej ul. na diaľnicu D2 a samotnou diaľnicou
Odovzdávacie koľajisko závodu Matador sa od pôvodného koridoru Pressburgerbahnu (na fotografii) odchyľovalo severným smerom (na fotografii húština vľavo)
Začiatok slepej koľaje za odovzdávacím koľajiskom (pohľad smerom do Wolfsthalu), nejde však o pozostatky Pressburgerbahn
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Petržalky), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), pri mieste ktorého bolo na prelome 1950-tych a 1960-tych rokov vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Petržalky), vpravo podjazd do Kopčian pod Bratskou ulicou
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Petržalky)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koľaj pri bývalom depe v Kopčanoch (pohľad smerom do Petržalky)
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Staré tabuľky s orientačným a popisným číslom budovy bývalého depa v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Koľaj medzi bývalým depom v Kopčanoch a Bratskou ul. (pohľad smerom do Petržalky)
Pohľad na priestor pri bývalom depe v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Koľajnica vyrobená Pražskou železiarenskou spoločnosťou (Prager Eisenindustrie-Gesellschaft) Kladno v roku 1916
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom na Kopčiansku ul.
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie