imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tatra 27/91 #38 s pôvodnými dverami na ľavej strane
Povolenie na prípravné práce pre zamýšľanú stavbu trolejbusových tratí
Grassalkovichov palác slúžil pre prezidenta aj počas Slovenského štátu
Stavba ciest na Kolibe pre "Weekendovú kolóniu"
Mlynské rameno
Mlynská dolina
Mlynská dolina
Mapa projektovanej pretekárskej dráhy
Lippayho palác upravený Barkóczyim, ktorý počas Slovenského štátu slúžil pre Ministerstvo zahraničných vecí
Budova Slovenskej univerzity, dnes Univerzita Komenského
Prezentačný záber autobusu MAN MP #36
BEÚS #101 pred Národným divadlom
Detail vozňa #101
Dvojstovák #205 na Kamennom nám. v roku 1939 krátko po zavedení pravostrannej premávky
Dvojstovák #205 na Kamennom nám. (detail)
Diskriminácia platila počas Slovenského štátu aj v MHD
Bratislavské MANy MP #35, 28 a 32 po vyrobení v českom Vysokom Mýte
Kostra autobusu MAN MP
Interiér autobusu MAN MP
Interiér autobusu MAN MP
Skelet autobusu MAN MP
Skelet autobusu MAN MP
Bočný pohľad na MAN MP
Prezentačná fotografia autobusu MAN MP
Dvojstovák #205 na Kamennom nám. krátko po zavedení pravostrannej premávky
Primaciálne námestie
Kúpalisko Tehelné pole
Križovatka Karloveskej cesty a Mlynskej doliny
Štadión Nemeckého telovýchovného a športového zväzu
Stavba Československého leva na Námestí Ľ. Štúra
Električka Ganz pod obchodným a obytným domom Luxor vo výstavbe
Tatra 27/91 #45
Pohľad na podhradie
Výrobná fotografia Tatry 27/91 #37
Vstup Tatry 27/91 bol uzatvárateľný skladacími dverami
Pracovisko vodiča v Tatre 27/91
Interiér autokaru Tatra 27/91 #48
Vajanského nábrežie
Tarifa na električkovej linke E z Bratislavy na štátnu hranicu po jej prestavbe na rozchod 1000 mm
Kostol sv. Trojice s novostavbou farskej budovy
Autobus Tatra 27/91 na Hurbanovom námestí
Autobus Tatra 27/91 a "Dvojstovák" pri Divadle
Električka v Petržalke po prestavaní trate na rozchod 1000 mm krátko pred 2. sv. vojnou
Hraničný priechod Petržalka-Horvátjárfalu (Jarovce) v roku 1936
Mestské domy na križovatke ulíc Vajnorská a Pri Starej prachárni
Dunajský prístav na Fajnorovom nábreží
Čerpacia stanica na hraničnom priechode Petržalka-Horvátjárfalu (Jarovce) počas medzivojnového obdobia
Prestup medzi električkou linky A a autobusom k Dunajskému veľtrhu
#202, linka A, Šafárikovo námestie
"Dvojstovák" #206 v pôvodnom stave
Ganz série #1-10 (ex 21-30) pod Manderlákom
Ganz #5 po rekonštrukcii v sivom nátere
Električkovy vozeň spoločnosti BKH (ex P.O.H.É.V.) CMg 1612 s rozchodom 1435 mm pre úsek Bratislava - Krajinská hranica
Mapa železničnej infraštruktúry medzi Viedňou a Bratislavou
½ hod, Kč 1.50
½ hod, Kč 1.50
Návrh železničnej siete z roku 1934
#55, linka M, Hviezdoslavovo námestie
4-okenný vozeň Ganz na Hviezdoslavovom námestí
Koncový jednokoľajný úsek trate pri Novej dobe I
Hotel Savoy
Konečná stanica Nám. Korunovačného pahorku, vpravo staničná budova Viedenskej električky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie