imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Malé električkové prevádzky v okolí Berlína (5.6.2016)
Konečná regionálnej električky Straßenbahn Woltersdorf sprevádzkovanej v roku 1913 na rozchode 1435 mm
Vozeň Gotha/LEW #27 (ex Schwerin) z roku 1960 čaká na cestujúcich prestupujúcich z metra
Interiér električky Gotha/LEW #27 z roku 1960
Úvraťová konečná Woltersdorf, Schleuse
Interiér električky KTNF6 pôvodom z Cottbusu s informačným displejom od firmy EMtest
KTNF6 #26 (ex #171 Cottbus, ex #71 Cottbus, ex #554 Erfurt) vznikla prestavbou modernizovanej električky KT4DM a tá zase modernizáciou električky KT4D
Bombardier Flexity Berlin F6Z na prestupnom mieste z S-Bahnu
Bombardier Flexity Berlin F6Z na konečnej v centre mesta
Vozovňa električiek ostrovnej prevádzky v Strausbergu
Električka Raw Sw / LEW TZ 69 #05/II (ex #03) z roku 1969 odpočíva za depom
Jediná vyrobená obojsmerná električka ČKD Tatra T6C5 jazdila v rokoch 1999 - 2001 v New Orleans a od roku 2003 pôsobí v Strausbergu
Interiér električky Bombardier Flexity Berlin F6Z
Po úzkorozchodných regionálnych električkových tratiach systému Straßenbahn Schöneiche bei Berlin sa jazdí rýchlosťou do 60 km/h
Srdcovka výhybky na rozchode 1000 mm na trati Straßenbahn Schöneiche bei Berlin
KTNF6 na konečnej Alt Rüdersdorf
Električka KTNF6 s pôvodným podvozkom, do ktorého bolo osadené primárne odpruženie MeGi (Metal-Gummi-Federung)
KTNF6 na konečnej Alt Rüdersdorf
Interiér električky KTNF6
KT4DM #22 jazdila od roku 1981 do roku 1993 pôvodne v Cottbuse
KT4DM #21 z roku 1981 pôvodom z Cottbusu je jednou z električiek, ktoré sú na čele vyzdobené obrázkami
KT4DM #18 z roku 1981 pôvodom z Cottbusu už na trati SRS dojazdila
Duewag GT6Z a Tatra/MGB KTNF6
Obojsmerná električka Duewag GT6Z #47 z roku 1973 (ex Heidelberg #237; zakúpená v roku 2006)
Zastávkový označník a displej s najbližšími odchodmi pre oba smery
Duewag GT6Z #48 z roku 1973 (ex Heidelberg #238) bola zakúpená v roku 2006
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie