imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
3 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Po stopách Pressburgerbahn: rakúsky úsek (30.1.2017)
Teleso trate medzi slovenskou a rakúskou colnicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Pohľad na teleso trate medzi rakúskou a slovenskou colnicou (smerom do Petržalky)
Budova bývalého hostinca pri bývalej železničnej stanici Berg Landesgrenze
Budova bývalého hostinca, za ňou bola staničná budova Berg Landesgrenze
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Petržalky
Priestor pri rakúskej colnici, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu; v pozadí pod stromami sú existujúce zvyšky telesa trate
Zvyšky telesa trate sa nachádzajú podstatne nižšie ako cesta B9 (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Na rozdiel od slovenského úseku je rakúska časť podstatne viac zarastená a bez zvyškov podvalov
Zarastené teleso bývalej trate pred štátnou hranicou pri pohľade do Petržalky
Kilometer 60.1 s hektometrovníkom
Základy pre návestnú tabuľu s telesom trate pri pohľade smerom do Wolfsthalu
Základ vchodového návestidla do stanice Berg Landesgrenze, v pozadí so štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Stabilizátor štrkového lôžka trate
Teleso trate pod cestou B9 pri pohľade do Petržalky
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Kilometer 59.5 s hektometrovníkom
Zarastené teleso trate (pohľad smerom do Petržalky)
Kilometer 59.3 v húštine
Kilometer 59.2 s hektometrovníkom
Zarastené teleso trate (pohľad od križovatky ciest B9 a B50a smerom do Wolfsthalu)
Krátky úsek telesa trate medzi križovatkou ciest B9 a B50a a prvými objektami vo Wolfsthale
Násyp trate pred križovatkou ciest B9 a B50a v smere do Petržalky
Pravdepodobne označenie bývalého trakčného stožiara
Pôvodný koridor Pressburgerbahnu v roku 2015 zabral nový objekt (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Hainburgu)
Pôvodný koridor trate sa vo vnútri Wolfsthalu kompletne zachoval (pohľad smerom do Petržalky)
Kilometer 57.4 s rozbitým hektometrovníkom a stabilizátorom štrkového lôžka
Opora stožiara
Opora stožiara pri koridore trate (pohľad smerom do Hainburgu)
Križovanie miestnej komunikácie s bývalou traťou
Most pod bývalou železničnou traťou (pohľad smerom do Hainburgu)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Hainburgu)
Čiastočne vyčistený koridor, ktorý zostal po Pressburgerbahne (pohľad smerom do Petržalka)
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Začiatok prevádzkovanej časti trate
Koľajnice na začiatku prevádzkovanej časti trate pochádzajú z roku 1948, teda z obdobia, keď sa už trať do Petržalky neprevádzkovala
Na začiatku prevádzkovanej časti trate je možné nájsť hektometrovník 56.7, avšak vzhľadom na zmenu ukončenia trate vo Viedni sú v súčasnosti uvádzané vzdialenosti o cca 0.3 km nižšie
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Elektrická jednotka Bombardier Talent v koncovej železničnej stanici Wolfsthal
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie