imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Po stopách Pressburgerbahn: slovenský úsek (25.1.2017)
Nenápadné priečelie depa POHÉV v Kopčanoch zakryté prístreškom
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Svetlík depa POHÉV v Kopčanoch
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Depo POHÉV v Kopčanoch vo vlastníctve ŽSR - stav v roku 2013
Pohľad od depa POHÉV v Kopčanoch k bývalej železničnej stanici Kopčany
Zadná strana depa POHÉV v Kopčanoch
Priestor medzi depom POHÉV a železničnou vlečkou na Bratskej ul.
Priečelie depa POHÉV v Kopčanoch pod strechou
Priečelie depa POHÉV v Kopčanoch pod strechou
Koľajnica vyrobená Pražskou železiarenskou spoločnosťou (Prager Eisenindustrie-Gesellschaft) Kladno v roku 1916
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pri bývalom depe v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Staré tabuľky s orientačným a popisným číslom budovy bývalého depa v Kopčanoch
Koľaj pri bývalom depe v Kopčanoch (pohľad smerom do Petržalky)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Petržalky)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Petržalky), vpravo podjazd do Kopčian pod Bratskou ulicou
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Petržalky), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Odovzdávacie koľajisko závodu Matador sa od pôvodného koridoru Pressburgerbahnu (na fotografii) odchyľovalo severným smerom (na fotografii húština vľavo)
Pohľad na koridor, ktorým viedla trať Pressburgerbahnu smer Wolfsthal, ktorý je dnes preťaný vyústením Bratskej ul. na diaľnicu D2 a samotnou diaľnicou
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; pohľad na podvaly pravdepodobne premiestnené spolu so spodkom trate pri výstavbe diaľnice
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou parí medzi najzachovanejšie časti trate
Kilometer 61.8 trate (počítané od Viedne) pribudol až po prevzatí Petržalky Nemeckou ríšou a prerozchodovaní trate
Päta stožiara trakčného vedenia
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Pôvodný kilometrovník POHÉV so vzdialenosťou od Šafárikovho nám.
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Petržalky)
Základ nitovaného stožiara trakčného vedenia
Kilometer 61.5 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm Nemeckými ríšskymi dráhami
Machom obrastené podvaly pri pohľade v smere do Wolfsthalu
Podvaly obrastené machom
Základ priehradového stožiara trolejového vedenia
Základ ukotvenia lana trakčného stĺpu
Upevňovacia zostava železničnej koľajnice na podvale použitá pri opätovnom prerozchodovaní trate na rozchod 1435 mm
Blízko pri hranici na slovenskej strane zostal po elektrickej železnici semafor
Pohľad na teleso trate z návestidla
Detail vchodového mechanického návestidla
Stožiar trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice
Priestor slovenskej colnice, ktorým kedysi viedol Pressburgerbahn
V pozadí v stromoch a kríkoch teleso Pressburgerbahnu medzi hranicou a diaľnicou D2 v smere do Petržalky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie