imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Hybridná električkovo-lanová dráha v Terste (12.1.2016)
Kabína vodiča električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Stiesnený priestor pre vodiča električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Pohľad na vozík, ktorý posúva vozeň električky po lanovej dráhe
Električka sa vďaka vozíku zavesenému na lane šplhá vysoko nad Terst
Interiér električky Stanga/TIBB #404 z roku 1935
Konečná stanica električky v Opicine
Električkové depo sa nachádza hneď vedľa konečnej stanice
Autobusová zastávka nachádzajúca sa priamo na električkovej trati
Električková trať do roku 1938 pokračovala ďalej k železničnej stanici na trati do Viedne
Pohľad do útrob električkového depa v Opicine
Električková trať cez kruhovú križovatku
Vozeň Stanga/TIBB prechádza cez kruhovú križovatku
Automat na cestovné lístky a cestovný poriadok
Reklama na akciu "čitatelia a čítanie v električke"
Označovač cestovných lístkov v električke
Električka čaká na prívesný vozík lanovej dráhy, ktorý ju bezpečne odprevadí dole do Terstu
Strojovňa lanovej dráhy
Začiatok strmého úseku smerom nadol
Električka Stanga/TIBB sa po koľajovej splietke blíži ku koncu lanového úseku trate
Prívesný vozík zavesený na lane je ovládaný vodičom električky
Lanovkovo-električková súprava dorazila na koniec lanového úseku trate
Električka a ťažný vozeň po oddelení sa
Priecestie na lanovej dráhe je počas jazdy v celom lanovom úseku uzatvorené, aby autá nejazdili po pohybujúcom sa lane
Na strednou výhybňou vedie trať ako koľajová splietka
Električka na výhybni lanového úseku
Súprava na hybridnej električkovej trati s lanovým úsekom
Výhybka na lanovej dráhe s otočným krížom, ktorý je nutný preto, lebo na lanovej dráhe jazdia klasické električkové vozne s okolkami len na jednej strane kolesa
Električky dokážu prepravovať aj bicykle, aj keď americkým spôsobom
Dolná konečná stanica trate Trieste - Villa Opicina
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie