imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Doprava na Švajčiarskej riviére (31.7.2016)
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6 #7003 bola prvou, ktorá dostala zlato-bielu schému Golden Pass
Odstavená elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6
SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 z roku 1970
Súprava modernizovaných vozňov vchádza do prestupnej stanice Blonay
Van Hool newA308L a v pozadí maľba na dome pripomínajúca prvé roky neďalekej elektrickej železnice
Prestup medzi adhéznym vlakom a vlakom premávajúcim na ozubnicovej časti trate
Električka SLM/MFO/SIG HGe2/2 z roku 1911 slúži od počiatku prevádzkovania trate na Les Pléiades, teda v čase fotografovania už takmer 104 rokov
Pracovné vozidlo SWS/CEV/Boschung Xrot #91 bolo postavené v roku 1966 na podvozku staršieho vozňa z roku 1910
Starý nákladný vozeň ozubnicovej železnice slúži na potreby lyžiarskej školy
Súprava modernizovaných vozňov #71+224 na vrcholovej stanici Les Pléiades
Súprava modernizovaných vozňov #71+224 na vrcholovej stanici Les Pléiades
Interiér modernizovaných vozňov #71+224
Sieť čiastočne ozubnicových tratí Chemins de fer électriques Veveysans dosahuje dĺžku 10,5 km
Súprava SWP/SAAS Beh2/4 #71 + R+J/MOB/ABB Bt #224
Pohľad na pozemnú lanovú dráhu Territet – Glion
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie