imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
10 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Historické vozidlá v San Franciscu (13.8.2015)
Informácia o možnostiach platby za cestu električkou PCC
PCC (ex SEPTA #2096) vo farbách Baltimore Transit Company
PCC pred prístavom
Vozeň vyrobený v roku 1887 firmou Mahoney Bros. na križovatke s najkľukatejšou ulicou v San Franciscu
Páky, ktorými sa riadi jazda vozňa Cable Car - strednou pákou sa vozeň prichytáva o lano pohybujúce sa pod povrchom ulice, bočné páky slúžia na brzdenie (v pozadí núdzová, vpravo koľajnicová brzda)
Páky, ktorými sa riadi jazda vozňa Cable Car - strednou pákou sa vozeň prichytáva o lano pohybujúce sa pod povrchom ulice, bočné páky slúžia na brzdenie (vľavo núdzová, vpravo koľajnicová brzda)
Vozne Cable Car linky Powell & Hyde Streets čakajú na otočenie na konečnej Hyde St
Zastávky Cable Car sú umiestnené uprostred križovatiek - pravdepodobne aj preto patrí tento druh dopravy k najnebezpečnejšiemu v USA a dopravný podnik vynakladá státisíce dolárov ročne na odškodnenie tých, ktorým lanovka spôsobila nejakú ujmu
PCC pôvodom z New Jersey na nábreží
Jednojazyková rozraďovacia výhybka na električkovej trati
Točňa lanovky na križovatke Powell a Market St, kde na ňu stále čakajú desiatky turistov
Na oboch linkách končiacich na Powell St. sú nasadené jednosmerné vozidlá, a preto sa musia otáčať na točni
Ručné otáčanie vozňa lanovky
Vozeň #17 pripravený pre turistov neváhajúcich zaplatiť $6 za jednu jazdu
Dopravná značka zakazujúca jazdu po trati lanovky
Historická vozovňa električiek slúži najmä pre historické električky, ktoré denne vyrážajú do premávky
Električka #496 typu W2 bola privezená z austrálskeho Melbourne, zatiaľ čo vedľa stojaci vozeň #130 pôsobil iba v San Franciscu, pričom bol vyrobený v roku 1914 firmou Jewett Car Company
Historická administratívna budova vozovne električiek, ktorej súčasťou bola aj elektráreň, má v budúcnosti slúžiť ako divadlo, galéria či kaviareň
Obojsmerný vozeň #52 z roku 1906 sa blíži na konečnú
Kabína vodiča obojsmernej električky PCC "Torpedo"
Pracovisko vodiča obojsmernej električky PCC "Torpedo"
Obojsmerné PCC "Torpedo" v originálnom sanfrancisskom nátere
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie