imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
3 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Podzemné a nadzemné električkové trate v Bostone (17.3.2015)
Výstavba podzemnej električkovej trasy v roku 1897, kedy sa tento podzemný úsek s dvomi zastávkami stal prvou podzemkou v USA
Električka AnsaldoBreda / Adtranz (v Bostone označovaná ako Type 8 LRV) bola vyvinutá špeciálne pre Boston
Spomienka na električkovú linku, ktorú nahradili trolejbusy a neskôr autobusy, pri vstupe do existujúcej električkovej siete
Japonské električky Kinki-Sharyo boli dodávané v rokoch 1986 - 1988 a 1997 v retro dizajne imitujúcom električky PCC
Konečná aj priebežná zastávka podzemnej električkovej dopravy
Vstup do podzemnej električkovej stanice
Súprava Kinki-Shayro + AnsaldoBreda (v popredí) na jednej z najstarších podzemných staníc v Bostone
Pohľad na jednu z dvoch najstarších podzemných staníc v Bostone
Na začiatku prevádzky podzemky v Bostone v roku 1897 boli vybudované dve podzemné stanice pre električkovú dopravu, z ktorých jednou bola stanica Boylston
V rannej špičke sa Bostončania musia potlačiť
Električka AnsaldoBreda / Bombardier bostonského typu 8 má podobne ako aj ostatné vozidlá MHD v hornej časti čela zelené svetlá
Schéma električkových liniek pod spoločným označením Zelená linka
Električkové súpravy na čele s vozidlami Kinki-Sharyo / Westinghouse na konečnej Lechmere
Pohľad do podzemného električkového úseku, ktorý v roku 2005 nahradil nadzemku
Električkový most Lechmere Viaduct ponad Charlesovu rieku z roku 1912
Električkový viadukt Lechmere je poslednou väčšou časťou bostonskej nadzemky
Električková trať prechádzajúca z viaduktu do podzemia
Bývalé električkové depo Watertown
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo v miestach bývalého rozvetvenia električkovej siete na linky A a B
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo vyčkáva na odchod z konečnej Boston College
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo vychádza na električkovú trať, ktorá je v strede predelená zábradlím
Zub času sa podpísal na električke Kinki-Sharyo, tá je však stále v prevádzke s cestujúcimi
Obratisko električiek Boston College
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie