imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
3 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Bostonské trolejbusy Neoplan/Škoda (19.5.2015)
Podzemný terminál MHD Harvard bol v čase svojho vybudovania v roku 1912 obsluhovaný električkami a metrom, dnes ním namiesto električiek prechádzajú trolejbusy a autobusy
Upozornenie pre cestujúcich na premiestnenie zastávky
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric pomáha znižovať koncentráciu exhalátov v podzemnom termináli MHD na Harvarde
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric má jedny dvere umiestnené aj na ľavej strane
Jeden z dôvodov, prečo neboli v Bostone zrušené trolejbusy, je to, že obsluhujú aj podzemné časti vrátane terminálu Harvard
Nástup z ľavej strany do trolejbusu Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric s dverami na ľavej strane pre viaceré ľavostranné nástupištia v trolejbusovej sieti
Trolejové vedenie bez výhybky
Polovičná výhybka trolejbusovej trate
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric s ľavostrannými dverami
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric vychádza z podzemného harvardského terminálu MHD
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric supluje pôvodne električkovú dopravu
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric smeruje do tunela
Trolejbus Neoplan AN440 LF/ETB / Škoda Electric na okruhu okolo parku
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie