imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
6 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dva typy metra a autobusy v Lausanne (5.4.2015)
Prevažná časť trate metra M1 sprevádzkovanej v roku 1991 je jednokoľajná
Metro blížiace sa na konečnú Renens-Gare, kde je umožnený prestup na hrane na vlak
Neoplan N4522 v mieste budúcej trolejbusovej trate
Interiér vlečného vozidla Hess / Lanz + Marti
Vnútorný informačný systém vo vlečnom vozidle Hess / Lanz + Marti
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Neoplan N4522 vchádza do krátkeho cestného tunela
Neoplan N4522
Stanica plne automatizovaného metra
Pobyt vlakov metra je na staniciach nastavený na 25, 35 alebo 70 sekúnd
Výhybka pneumatikového metra
Trať metra na pneumatikách
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Dilatácia na trati metra na pneumatikách
Trať metra prechádzajúca mostom
Kontrola cestovných lístkov pri výstupe z metra
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie