imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
9 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Električkové trate v Lisabone (21.4.2011)
Trasa linky 12 je jednokoľajná a preto okružná - prechádza aj takýmito úzkymi uličkami
Zhora prichádza linka 12, dole odbočuje do jednokoľajky obojsmerne linka 28, v najužšom mieste je prevádzka oboch liniek po jednej koľaji
Električková trať pri nedostavanom paláci v Ajude
Vnútorný koľajový oblúk s primalým polomerom zasahuje do vonkajšieho oblúka
Križovanie dvoch atypických rozchodov
1664 mm vs. 900 mm
Hoci je Lisabon určite mestom so zaujímavou MHD, fanúšikovia električky z neho majú smutný dojem
Električkám do hrobu prispelo najskôr metro, potom lacné autobusy a nakoniec nezvládnutá dopravná situácia v meste
Najväčšie rušenie električkových tratí prebehlo v rokoch 1960 - 1973 a paradoxne aj v rokoch 1991 - 1997, kedy sa už západná Európa zobúdzala a začínala pripravovať moderné električkové systémy
Bývalé električkové obratisku Alcântara mizne pod vrstvou asfaltu
Zrušená električka, zrušená vlečka
Bývalá konečná električkovej linky 24
Kedysi do tesnej blízkosti výťahu Elevador de Santa Justa jazdila električková linka 24
Trolejové vedenie po zrušení električkovej linky 24 pomaly chátra
Zákaz vjazdu okrem električiek
Aj v rámci konečnej Prazeres došlo k odstaveniu niektorých koľají
Električková trať Rua da Alfândega - A. S. João odstavená v roku 1992
Amputované pripojenie električkovej trate Rua da Alfândega - A. S. João
Parkovanie namiesto električky - jeden z dôvodov značného úpadku električiek v Lisabone
Riešenie primalého polomeru oblúku trate pri odbočovaní
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie