imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Najstaršie budapeštianske metro z roku 1896 (23.11.2008)
Interiér vozňa premávajúceho na linke M1
Súprava metra M1 v stanici Hősök tere
Názov stanice Hősök tere v pôvodnom vzhľade
Súprava metra M1 v stanici Deák Ferenc tér
Nízke metro vchádza do stanice Deák Ferenc tér
Vozeň metra #19 z roku 1896 pre metro "Milleniumi Földalatti Vasút"
Vozidlo vlastnej stavby pre linku M1 z roku 1960
Model jednej zo staníc prvej linky budapeštianskeho metra v pôvodnom vzhľade z roku 1896
Jeden z prvých vozňov metra z roku 1896 v nepoužívanej časti tunela pod Deák Ferenc tér
Interiér vozňa metra #19 z roku 1896
Múzeum budapeštianskeho metra sa nachádza v tuneli, ktorý sa používal do roku 1955
Vozeň metra vyrobený firmami Schlick, Siemens a Halske v roku 1896 v stave, v akom v roku 1973 dojazdil
Návestidlo prvej linky metra
Interiér vozňa metra M1 v stave z roku 1973
Vlečný metra vozeň metra vlastnej stavby #81
Prvé vozidlá budapeštianskeho metra vyrobila firma Schlick a elektrickú výzbroj dodali firmy Siemens a Halske
Nízke metro s nízkymi vozidlami na jednej z najstarších podzemných elektrických železníc vo svete
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie