imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Japonské Alpy: Ponáhľajte sa, posledné trolejbusy v Japonsku skončia v roku 2025 (29.9.2024)
Železnica Chitetsu zabezpečuje jeden z prístupov do Japonských Álp
Konečná stanica Tateyama sa nachádza pod lanovkou
Záverečný úsek úzkorozchodnej elektrickej železnice na úpätí Japonských Álp
Nákladný vozeň lanovky zavesený pod osobným vozňom
Aktuálne vozne boli vyrobené v roku 2003; ide o 2. generáciu vozidiel na tejto lanovke
Vždy na jar snežné frézy vyfrézujú hlboký zárez, ktorým následne jazdia autobusy na horskej linke k začiatku trolejbusového tunelu
Cesta je otvorená od polovice apríla do konca novembra
Navigácia k podzemnému trolejbusu a nadzemnému autobusu
Pôvodne v tuneli otvorenom v roku 1971 premávali autobusy, z dôvodov splodín a vysokej hlučnosti boli v roku 1996 nahradené trolejbusmi
Pracovisko vodiča trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Interiér trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Maximálna rýchlosť trolejbusov bola 40 km/h
Lanovka je známa tým, že medzi stanicami nemá jediný pilier
Horná stanica ponúka výhľady na hory Hida (Severné Alpy)
Kapacita každej kabíny je 81 ľudí
Spodná stanica lanovky má architektúru, ktorá v prírode neruší
Celá trať lanovky vedie v podzemí a v prípade evakuácie sa musí použiť rebrík na čelách vozidiel
Spodná stanica sa nachádza na úrovni hornej časti priehradného múru
Štyri generácie vozidiel v tuneli Kanden, ktorý bol pre verejnosť otvorený v roku 1964
Do vozidiel sa nastupuje naraz, následne pokračujú v konvoji
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Predná časť elektrobusu, ktorého karoséria bola vyrobená v roku 2017, elektrické súčasti doplnené v roku 2018 a k sprevádzkovaniu došlo v roku 2019
Východný koniec trasy má 300-metrový úsek na povrchu a ďalší 400-metrový zastrešený úsek proti snehu
Elektrobusy na linke cez tunel Kanden sú prvými v Japonsku s pantografovým nabíjaním
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie