imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
6 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Prechod cez Japonské Alpy verejnou dopravou uchváti (2.2.2024)
Schéma prechodu cez Japonské Alpy s použitím verejnej dopravy
Elektrická jednotka radu 16010 z roku 1969 pôvodne jazdila u železnice Seibu
V stanici Tatejama, kde končí regionálna železnica, začína prechod cez Japonské Alpy
Lanovka funguje od roku 1954
Interiér vozňa lanovej dráhy
Model trolejbusu pri západnom konci tunela pod horou Tatejama
Trolejbusová prevádzka pod horou Tatejama bola poslednou v Japonsku
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku
Hino S'elega VM-RU2PPFR pri najhlbšej časti snehového zárezu
Pre turistov je vyhradený jeden jazdný pruh, pre autobusy druhý a premávka je tu riadená pracovníkmi s vysielačkami
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Lanovka je bez pilierov
Spodná stanica lanovky
Podzemná pozemná lanová dráha od priehrady Kurobe bola otvorená v roku 1969
Interiér vozňa lanovky z roku 1969
Po otvorení tunelu verejnosti v ňom premávali trolejbusy, ktoré boli dodané v rokoch 1964, 1966 - 1973, 1976 a 1993 - 1996
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Hala pre elektrobusy
Na východnom konci prechodu cez Japonské Alpy zabezpečujú presun na najbližšiu železničnú stanicu autobusy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie