imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Raritný hybridný lanový monorail v roku 2024 končí (19.1.2024)
Skyrail Midorizaka je kombináciou zaveseného monorailu a visutej lanovej dráhy
Stredná stanica Midorinakamachi, kde sa gondoly odpájajú od ťažného lana a pohon zabezpečujú lineárne motory
Na dráhe sú prevádzkované gondoly, ktoré sa v staniciach pripájajú na ťažné lano
Brána pri vstupe do gondoly
Presúvanie gondoly v útrobách hornej stanice
Gondoly sú poháňané/brzdené ťažným lanom, ktorého obeh sa zapína len v určitých intervaloch podľa cestovného poriadku
Kombinácia zaveseného monorailu a visutej lanovej dráhy umožňuje prevádzku v sklone až 263 ‰ a súčasne v ostrých oblúkoch s minimálnym polomerom 30 m
Gondoly dosahujú rýchlosť 25 km/h
Systém bol otvorený v roku 1998 pre development vo svahu nad železničnou stanicou
Dráha má celkovo tri stanice, toto je horná
Gondola prichytená o koľajnicu a ešte neprichytená o lano
Horná stanica hybridného monorailu/lanovky
Trať pripomína horskú dráhu a vedie cez obytnú štvrť
Kabína prichádza do stanice a je tu poháňaná lineárnymi motormi
Celková dĺžka dráhy je 1,3 km
Interiér gondoly pre 37 pasažierov
Kabínka v mieste, kde sa odpája z lana a ďalší pohyb zabezpečujú lineárne motory
Kabínka v mieste, kde sa odpája z lana a ďalší pohyb zabezpečujú lineárne motory
Ťažné lano nad koľajnicou visutej dráhy
Strata ziskovosti systému bude v roku 2024 viesť k jeho náhrade elektrobusmi
Pohľad na úvodný úsek zo spodnej stanice, kde dráha nadväzuje na železničnú dopravu
Skyrail už spieva svoju labutiu pieseň - v čase fotografovania mu zostával necelý rok prevádzky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie