imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Nadzemné dráhy, kde vozidlá visia aj nevisia (29.5.2024)
Obe linky monorailu končia v stanici Chiba-Minato
Koniec dráhy visutého monorailu; dole je možné vidno ochranné zábradlie, aby cestujúci, ktorí by sa dostali na koniec nástupišťa, nespadli dole na ulicu
#003+004 na úseku so štyrmi dráhami
Konečná stanica Kenchō-mae
#1029+1030 v konečnej stanici Kenchō-mae
Chiba Urban Monorail bol postavený medzi rokmi 1979 a 1999
#1035+1036 pri križovaní dráhy so železnicou
Nevýhodou visutého monorailu sú masívne konštrukcie nad ulicami
Jednotky radu 1000 by podľa plánu mali dojazdiť do roku 2028
Midibus pod masívnou dráhou visutého monorailu
Konečná stanica Shin-Sugita automatizovaného navádzaného systému (AGT) na pneumatikách
Vozidlá radu 2000 sú druhou generáciou na Seaside Line a začali jazdiť v roku 2011 a do roku 2014 nahradili pôvodné jednotky radu 1000
Systém Seaside Line bol otvorený v roku 1989, je dlhý 10,6 km a vozidlá tu dosahujú maximálnu rýchlosť 60 km/h
Koniec trate na železničnej stanici Kanazawa-Hakkei
Predná časť vozidiel, kde sa dá sedieť, pokiaľ vozidlá nie sú ovládané manuálne vodičom
Predná časť vozidla automatizovaného navádzaného systému
Interiér vozidla automatizovaného navádzaného systému
Vstup do vlaku z nástupišťa
Definitívna podoba stanice Kanazawa-Hakkei bola dokončená až 20 rokov po otvorení systému; dovtedy fungovalo provizórne riešenie
Konečná Seaside Line sa nachádza nad ulicou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie