imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
8 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Viac ako 40-ročný navádzaný systém stále v prevádzke (6.3.2024)
Konečná navádzaného systému na pneumatikách na železničnej stanici Yūkarigaoka
Automaty na cestovné lístky s informáciami výlučne v japončine
Na linke Yūkarigaoka je použitý systém typu VONA (Vehicle Of New Age) so stredovou vodiacou koľajnicou
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Pracovisko vodiča v jednotke #51
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Yūkarigaoka Line je vlastnená a prevádzkovaná súkromným developerom, ktorý v oblasti Júkarigaoka postavil "Nové Mesto" a zabezpečuje tak všetkým obyvateľom prístup k verejnej doprave do 10 minút chôdze
#53 na výhybke systému VONA
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
Interiér jednotky #53 z roku 1982
Výhybka systému VONA
Výhybka systému VONA
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Cestovný poriadok je prispôsobený dopytu aj možnostiam križovania vlakov
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
Dĺžka linky Yūkarigaoka je 4,1 km a trasa prechádza cez rovnomenné štvrte
Niektoré z domov sa nachádzajú v tesnej blízkosti navádzaného systému na pneumatikách
Maskotom systému Yūkarigaoka Line je koala, keďže koaly pojedajú eukalyptové listy a Júkarigaoka v prekladé znamená "Eukalyptové vŕšky"
Deti sa na prvej stanici môžu odfotiť ako vodiči linky Yūkarigaoka
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie