imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Pozostatky po rozsiahlej električkovej sieti v Tokiu (15.5.2024)
Tokyo Sakura Tram je segregovanou električkovou traťou s vysokými nástupišťami, rozchodom 1372 mm a napájaním 600 V DC
Električka Alna Sharyo #8501 z roku 1992
Aj keď električky radu 8900 vyzerajú podobne ako Karosy 700, vyrobené boli až v rokoch 2015 - 2016
Obe konečné 30-zastávkovej električkovej linky sú jednokoľajné
Jedna z jediných dvoch električkových tratí v Tokiu nesie názov Tokyo Sakura Tram, ľudovo tiež Toden, aj keď v tomto prípade nie je lemovaná sakurami, ale ružami
Drvivá väčšina Tokyo Sakura Tram má otvorený zvršok, nájdu sa však aj úseky s vegetačným krytom
Rozchodníky v boxoch umiestnených na otvorenom zvršku
Električky radu 7700 boli prestavané v rokoch 2016 - 2017 zo starších vozidiel vyrobených ešte v 1950. rokoch
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Končiaci spoj odbočuje do depa
Presuvňa v depe
Jedno z mnohých chránených priecestí
Alna Sharyo #8808 z roku 2010
#7702 na krátkom úseku, na ktorom trať vedie bez oddelenia od cesty
#8903, linka Toden Arakawa Line, Ōji-ekimae
Do električiek sa nastupuje prednými dverami a cestujúci si buď kúpi cestovný lístok pri vodičovi alebo sa ním preukáže vodičovi. Výnimkou je stanica Ōji-ekimae, kde vzhľadom na vyšší dopyt cestujúcich cestovné lístky predáva zamestnanec dopravnej spoločnosti priamo na nástupišti
Zastávková informačná tabuľa nezobrazuje počet minút do príchodu električky, ale graficky zobrazuje, koľko zastávok ďaleko sa nachádza najbližší spoj
Drevené hranoly na trati umožňujú jej pojazďovanie pre potreby priľahlej stavby
Jednokoľajná konečná Todenu
Na oboch koncoch trate je k dispozícii len jedna koľaj s dvoma nástupišťami, pričom jedno z nich slúži len na výstup a druhé len na nástup cestujúcich
Historický vozeň elektrickej železnice Tamaden z roku 1925, ktorý začínal premávku dnešnej železnice Setagaya Line
Trať má rozchod 1372 mm, ktorý bol typickým pre tokijské električky, a vedie pomedzi budovy
Všetky električky na Setagaya Line boli vyrobené v rokoch 1999 - 2001
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Priecestie pred konečnou zastávkou Sangen-Jaya
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie