imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
0 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Metropolitná železnica, monorail, nadzemky aj metro patria k rýchlej doprave v Tokiu (9.10.2024)
Jednotky E235-0 a E231-1000 reprezentujú čisto tokijskú mestskú železnicu a prímestskú železnicu pokračujúcu desiatky kilometrov za centrum Tokia
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Jednotka E259 spája Tokio s letiskom Narita, z čoho pramení aj názov Narita Express
Jednotka E235-0 pri zvyšku starej stanice Harajuku (historická staničná budova bola asanovaná v roku 2020)
Tokijský monorail jazdí najviac 80 km/h
Systém Yurikamome bol otvorený v roku 1995 a po predĺženiach má dĺžku 14,7 km
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Jednotka radu Tobu 9000 z roku 1987
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Uzavreté nástupište s bránami
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 17000 dodaného v rokoch 2020 - 2022
Nástupište na linke Ōedo Line
Informácie pre cestujúcich na nástupišti metra
Informačné displeje na stanici metra
Jednotky série Toei 12-000 sa vyrábali v rokoch 1990 - 2000
Historická budova železničnej stanice Tokio z roku 1914
Yamanote Line je okružnou linkou premávajúcou v centre a širšom centre Tokia a patrí medzi najvyťaženejšie v meste
Zo železničnej stanice Tōkyō odchádza vlak linky Keihin–Tōhoku Line
Víkendový ruch na úzkorozchodnej mestskej železnici
Automatická brána na nástupišti pri pohľade smerom od koľajiska
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie