imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
10 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Metro v Ósake (12.6.2024)
Informácie pre cestujúcich v Ósake patria k najprehľadnejším v Japonsku
Interiér vozňa metra na Midōsuji Line s reklamou na kamerový systém
Jednotky radu 20 sa dodávali v rokoch 1984 - 1989 a svoje dni už majú spočítané, keďže od roku 2023 sú nahrádzané novými jednotkami radu 400
Schéma veľkého prestupného uzla Hommachi, kde sa stretávajú tri linky metra
7. jednotka radu 30000 z roku 2011 na spoji skrátenom po stanicu šinkansenu
Nástupištia metra na stanici Shin-Ōsaka s oblúkovými lavicami
Cestujúci sú pri nástupe a výstupe usmerňovaní šípkami na podlahe
Jednotlivé vozne sú očíslované, rovnako aj brány na nástupištiach, takže v kombinácii so schémami staníc si cestujúci vie vybrať konkrétny vozeň tak, aby vystupoval v tej časti stanice, ktorá je preňho najvýhodnejšia
Automaty na cestovné lístky v podzemí stanice Shin-Ōsaka
Ranná špička na linke Chūō
V špičkách na bezpečnosť pri nastupovaní do plných vlakov metra dohliadajú zamestnanci
Cestujúci poctivo čakajú za čiarou na príchod vlaku, kontroluje ich pritom zamestnanec metra
Linka Midōsuji Line produkuje 40 % tržieb celého systému metra v Ósake
Merchandise metra vystavený v podchode stanice Umeda
2,5 metra široký vlak na linke Nagahori Tsurumi-ryokuchi
Stanica metra Hommachi na najstaršom úseku metra v Ósake otvorenom v roku 1933
Interiér vlaku metra linky Midōsuji so síce legendárnymi, ale nie ergonomickými kruhovými držadlami
Pohľad na priestor brán pri vstupe do vozňov metra
Jednotka radu 20 v plnom nasadení, jej dní sú však už spočítané
Jednotka Super Electronic Commuter od firmy Kinki Sharyo (dodávané v rokoch 1984 - 1989) na regionálnom vlaku v sieti metra
Stanica Cosmosquare, v ktorej sa stretol regionálny vlak s mestským vlakom metra
Jednotka radu 30000 vo farbách Chūō Line
Vodič ide v rámci konečnej stanice skontrolovať správne označenie vlaku
Nástup a výstup cestujúcich na invalidných vozíkoch je v metre zabezpečený asistentami, ktorí sú na tento účel vybavení prenosnou plošinou
Regionálna jednotka radu 8300, ktorý sa vyrábal v rokoch 1989 - 1995, slúži aj v sieti ósackého metra
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie