imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dánske električky a tram-trainy vo výstavbe aj prevádzke (14.2.2024)
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Historizujúci kryt trate tram-trainu
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Vizuálne a fyzické oddelenie trate tram-trainu od chodníkov
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Rozvetvenie trate pod obcou Lisbjerg - vľavo sa pokračuje do apendixu pri škole, vpravo ďalej do regiónu
Jedna z konečných linky L2 sa nachádza pri škole v obci Lisbjerg
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Zatiaľ čo v regióne linka L1 použila pôvodnú železničnú trať, v Aarhuse bola železničná trať prebudovaná na pevnú jazdnú dráhu
Spolu s prebudovaním železničnej trate na ľahkú železnicu došlo aj k úprave nábrežia
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
110-kilometrová sieť tram-trainu
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Električky sa vrátia do Kodane v roku 2025 v podobe "ľahkej železnice" s vozidlami Siemens Avenio
Výstavba budúcej zastávky Akademivej pre vozidlá dlhé 35 m
V poradí tretí moderný električkový systém v Dánsku bude mať dĺžku 27 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V =
Električky budú premávať každých 10 minút a počas pracovných dní každých 5 minút
Električková trať z betónových prefabrikátov
Maximálna rýchlosť na novej električkovej dráhe bude 70 km/h
Vodivé prepojenie betónových prefabrikátov
Električkové priecestie ešte bez koľajníc
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie