imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
4 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Horské dráhy na mnoho spôsobov (6.4.2024)
Pôvodná pozemná lanová dráha fungovala na princípe vodnej protiváhy v rokoch 1888 - 1970
Pôvodná jednokoľajnicová lanová dráha na Vezuv z roku 1880
Lanovka DMB pod parlamentom
Pôvodný vozeň lanovky s pohonom na princípe protiváhy vody je vystavený neďaleko dolnej stanice
#1, Mürren
Visutá lanová dráha Lauterbrunnen - Grütschalp s kabínkou s nákladným priestorom pod ňou
Spodná stanica pôvodnej pozemnej lanovky na Stoos zrušenej v roku 2017
V dráhe pôvodnej pozemnej lanovky vedie modré potrubie
Vozne pôvodnej lanovky na Stoos čakajú na svoj ďalší osud
Lanovka dosahuje maximálne stúpanie 110 %, čo zodpovedá uhlu 47,7°
Interiér segmentu kabíny
Zahmlený pohľad na spodnú stanicu
Otočný segment vozňa lanovky
Začiatok extrémneho klesania je v tuneli
Horná stanica lanovej dráhy
Horná stanica visutej lanovej dráhy LMS
Malá kabínka kapacitne nestačí ani mimo sezóny
Lanovka ponúka pekné výhľady
Výhybňa Dolderbahnu počas prestavovania výhybky
Výhybňa Dolderbahnu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie