imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
2 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Mestečko Palermo zaspáva... a prebúdza sa s električkou! (15.9.2024)
Pozostatok pôvodnej električkovej siete, ktorá fungovala v rokoch 1887 - 1947
Električky boli do roku 1947 nahradené trolejbusmi, tie sú však v Palerme tiež už minulosťou
Konečná električiek pri centrálnej stanici
Novodobú električkovú dopravu spustenú v rokoch 2014 a 2015 tvoria štyri linky na dvoch vzájomne neprepojených sieťach tratí
Konečná električiek pri nákupnom centre v časti Roccella
Most cez rieku Oreto patrí medzi najväčšie stavebné diela na nových električkových tratiach
Miestni kritizujú štyri nové električkové trate za to, že sa úplne vyhýbajú centru mesta vedú skôr cez horšie štvrte
Interiér električky Cityrunner
Palermo pripravuje ďalšie tri nové električkové trate, ktoré by mali okrem iného spojiť električkovú linku 1 so zvyškom siete
Konečná električkových liniek 2, 3, 4 Notarbartolo
Konečná Piazza Amerina/San Paolo
Novodobé električky v Palmerme majú rozchod 1435 mm
Na zastávkovom informačnom displeji sa strieda veľké logo dopravného podniku AMAT s najbližšími odchodmi
Zobrazené najbližšie odchody nekorešpondujú so skutočnosťou
Zastávky električiek sú pomerne úzke
Interiér električky Flexity Outlook
Konečná električiek v dvoch úrovniach
Jednotka Alstom Jazz ETR 425.098 v palermskom "metre"
Trať električkovej linky 4 vedie po jednosmernom okruhu popri diaľnici a pri konečnej prevchádza z jednej strany diaľnice na druhú
#10 na najvzdialenejšej časti linky 4 na moste ponad diaľnicu
#17 na konečnej CEP
Označník, trasa a cestovný poriadok linky 812
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie