imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
7 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koľajové systémy v Utrechte (5.7.2022)
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Konečná električiek Nieuwegein-Zuid so sociálnym zariadením pre vodičov
Utrechtské vozidlá CAF Urbos 100 sú 2,65 metra široké a jazdia rýchlosťou najviac 70 km/h na tratiach charakteru rýchlodrážnej električky
Interiér električky CAF Urbos 100
Interiér električky CAF Urbos 100
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Komunikácia určená len pre autobusy s nástrahou pre vodičov osobných áut
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Konečná električiek s technickým zázemím v meste IJsselstein
Električka na konci 18-kilometrov dlhej trate v meste IJsselstein
120-miliónový projekt nahradil pôvodnú stanicu novou s ostrovným nástupišťom, zrušené bolo železničné priecestie a križovanie trate bolo umiestnené pod povrch
Vzdušný priestor pod koľajami a ostrovným nástupišťom
Aj menšie stanice môžu mať široké nástupištia
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie