imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koľajové systémy nad Rímom i pod ním (7.5.2024)
Vestibul a nástupištia stanice Flaminio sprevádzkovanej v roku 1932 pre regionálne vlaky
Jednotka AnsaldoBreda z roku 1989 na konečnej pri železničnej stanici Termini
Jednotka Firema #833 prechádza cez odbočku do depa
Vlaky zložené z troch vozňov vyrobených v rokoch 1926 sú na čelách číslované podľa stredného vozňa, v tomto prípade má vlak #051+422+057 vpredu označenie 422
Vlak s vozňom #106 z roku 1941 na čele
Konečná linky 3 s električkou Fiat
Nevľúdny vstup do stanice metra Jonio sprevádzkovanej v roku 2015
Vlak metra CAF S / 300
Konečná stanica Jonio z roku 2015
Vlaky metra CAF S / 300 na konečnej Laurentina
Konečná Laurentina s vlakom CAF S / 300
Vstup do jednotky CAF S / 300
Vzhľad stanice linky metra A Termini
Metro CAF S / 300 na linke A
Metro C bolo otvorené v roku 2013, pričom sa postupne predlžovalo a predlžuje (stanica na fotografii bola otvorená v 2018)
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro AnsaldoBreda MC100 bez vodiča
Vestibul koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Prístup na nástupištia koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Metro v stanici Piramide
Metro Breda Costruzioni Ferroviarie / Ercole Marelli / Ansaldo MB100 v stanici Termini
Električka Stanga radu 7000
Ranné slnko pichá do dvojice električiek Socimi T8000
Čiastočne nízkopodlažná električka Socimi T8000
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie