imhd.sk
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
MHD na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok IDS BK
Prepravný poriadok ZSSK
Prepravný poriadok LESK
Zastávky na znamenie
Označovanie nástupíšť
Schémy prestupných uzlov
Výjazdy a dojazdy liniek
Náhradná autobusová doprava
Straty a nálezy
Sťažnosti a nefunkčná klíma
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Električkové trate
Trolejbusové trate
Železnice
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Kysucko-oravská lesná železnica: Infraštruktúra a koľajisko (24.9.2021)
Rušne v depe HLÚŽ čakajú na začiatok prevádzky
Pohľad na nástupnú stanicu Skanzen od cca 100 metrov vzdialeného depa HLÚŽ
Depo HLÚŽ v ranných lúčoch letného slnka
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Súprava prvého ranného vlaku pokračuje z 1. úvrate k mostu Svitková a 2. úvrati
Domy v časti skanzenu pomenovanej „U Hruškuliaka“ lemuje potok Chmúra a trať HLÚŽ, ktoré sa vedľa nich križujú
Križovanie cesty a železničnej trate pri moste „Skanzen most“ pri kilometri 2,6
Výhybka úvrate funkčnej časti stanice Chmúra
Kríženie lesnej cesty a lesnej železnice neďaleko 5. kilometra dĺžky po rekonštrukcii v roku 2015
Pohľad na stanicu Sedlo Beskyd, kde sa stretávajú trate HLÚŽ a OLŽ
Výjazd zo stanice, rozbočka medzi traťami OLŽ a HLÚŽ a Goralská drevenica - tak vyzeral do mája 2020 kolorit stanice Sedlo Beskyd
Cestovný poriadok vlakov OLŽ pre obdobie 27.4. - 31.10.2019
Brána depa Tanečník a výstava železničných návestidiel
Svetelné návestidlo v stanici Tanečník je vybavené LED diódami
Svetelné návestidlo v stanici Tanečník je vybavené LED diódami
Informačná tabuľa projektu „Komplexná obnova historického železničného vozňa DHM II 60107“
Výhrevňa na beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Výhrevňa na beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Hneď na konci beskydského zhlavia stanice Tanečník lesná železnica prekonáva dreveným mostom Juríkov potok
Kríženie cesty a koľaje OLŽ pri beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie